نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

اگر از فناوری بومی استفاده کنیم، آینده کشور را تضمین کرده‌ایم

آیت‌الله «علما» با بیان این‌که باید برای مشکلات کشور جایگزین داشته و بیشتر به فکر آینده باشیم، گفت: باید سیستم‌های ما بومی شوند، اگر از فناوری بومی استفاده کنیم و وابسته به دیگران نباشیم، آینده کشور را تضمین کرده‌ایم.
کد خبر: ۴۸۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ - 31October 2021

باید برای مشکلات کشور جایگزین داشته باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، امروز (یک‌شنبه) در دیدار با مدیرکل و کارکنان پدافند غیرعامل استان، برضرورت تقویت دانش بومی برای برون‌رفت از مشکلات تأکید کرد و اظهار داشت: استقلال با شعار درست نمی‌شود، با کار به دست می‌آید؛ لذا اگر استقلال می‌خواهیم باید عمیق فکر کنیم، در کار‌ها صداقت داشته باشیم و از دانش بومی و مدیریت‌های متخصص و متعهد بهره‌مند شویم.

وی افزود: این استقلال و خودکفایی همواره مورد تأکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) است، امروز در دنیا مطرح هستیم و این موفقیت هزینه دارد، باید هزینه‌ها را با آگاهی، صداقت، کار علمی و با پشتوانه تعهد و تخصص ایرانی انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات اخیر سوخت‌رسانی، اظهار داشت: ممکن است مشکلات سوخت برای برق، آب و گاز هم ایجاد شود؛ لذا باید مجهز باشیم و با علم روز به مقابله با تهدیدات بپردازیم.

وی در خصوص اهمیت مصرف حامل‌های انرژی توسط مردم و ضرورت فرهنگ‌سازی در این زمینه، تصریح کرد: باید مصرف مردم را مدیریت کنیم، استقلال با شعار درست نمی‌شود، بلکه با کار درست می‌شود؛ بنابراین اگر استقلال می‌خواهیم، باید عمیق فکر کنیم و در کار‌ها صداقت داشته باشیم، امروز در دنیا مطرح هستیم.

آیت‌الله علما با بیان این‌که باید برای مشکلات کشور جایگزین داشته و بیشتر به فکر آینده باشیم، گفت: باید برای مشکلات کشور جایگزین داشته و بیشتر به فکر آینده باشیم، باید سیستم‌های ما بومی شوند، اگر از فناوری بومی استفاده کنیم و وابسته به دیگران نباشیم، آینده کشور را تضمین کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: با شعار کار درست نمی‌شود؛ بنابراین باید با مدیریت علمی و بهینه و بومی مشکلات حل شود، برنامه‌ها این باشد که به‌خصوص در کار‌های بزرگ تخصص و تعهد در کنار یکدیگر باشند و با پیش‌بینی مشکلات، قبل از وقوع آن‌ها، مشکلات و تنگنا‌ها را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار