جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات:

اصل کار ستاد بازسازی عتبات عالیات، شفافیت است

«نامجو» گفت: تمام هزینه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات از محل نذورات مردم تأمین می‌شود و اصل کار این ستاد شفافیت است.
کد خبر: ۴۸۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 31October 2021

اصل کار ستاد بازسازی عتبات عالیات، شفافیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «مجید نامجو» جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از خادمان مواکب استان البرز و اختتامیه چهارمین سوگواره اربعین حسینی اظهار داشت: افرادی که مواکب را راه‌اندازی کرده‌اند، انسان‌هایی هستند که در طول حیات جمهوری اسلامی ایران، سرد و گرم زندگی را چشیده‌اند که باید تا حد امکان به آن‌ها در پیشبرد اهداف موردنظر کمک کرد؛ نباید سنگی جلوی پای این افراد بیندازیم.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود دولت و مجلس شورای اسلامی دست به دست هم دهند و مشکلات موجود در این زمینه را مرتفع کنند، گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات از سال 1383 تشکیل شده و طی این سال‌ها فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرده است. تمام هزینه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات از محل نذورات مردم تأمین می‌شود و اصل کار این ستاد شفافیت است. امیدواریم صحن حضرت زهرا (س) هم‌زمان با ولادت حضرت زینب (س) در نجف اشرف به بهره‌برداری برسد.

«نبی‌الله کشانی» مسئول اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز نیز در این مراسم جشنواره رسانه‌ای اربعین حسینی را فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بیان داشت: حضور در مراسم اربعین حسینی توفیقی الهی و فرصتی برای احیای ارزش‌های ایمانی و الهی است. حمایت ستادها از برپایی هشت موکب در اربعین حسینی، نشان داد افرادی هستند که همیشه برای خادمی زائران اباعبدالله الحسین (ع) آمادگی دارند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: موکب‌های اربعین حسینی همچنین در راستای اجرای رزمایش‌های کمک مؤمنانه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اهتمام ویژه‌ای از خود نشان دادند. جاماندگان از اربعین حسینی با باورهای دینی و ایمانی در رزمایش‌های مواسات و همدلی شرکت کردند و آگاهانه و فداکارانه وارد بحث برپایی آیین اربعین حسینی شدند.

«علی اسلام‌خواه» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم ما دارای روحیه معنوی بالایی هستند، اظهار داشت: همین روحیه معنوی و اعتقادی موجب نجات از مباحثی شده که دشمنان در فضای مجازی و ماهواره‌ای برای ما ایجاد کرده‌اند. اعتقادات مردم در زمینه نذورات نیز بی‌نظیر و چشمگیر است و همین اعتقاد موجب رشد 20 درصدی نذورات در هفت ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته شده است.

وی حاج قاسم سلیمانی که بنیان‌گذار ستاد بازسازی عتبات عالیات بود را مالک اشتر ولی فقیه خواند و با بیان اینکه ما نیز امروز پرچم‌داران و ادامه‌دهندگان راه شهدای والامقام هستیم، به مشکلات پیش آمده در اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: با این شرایط تعدادی موکب در نجف و کربلا برای خدمت‌رسانی به مردم راه‌اندازی شد. امیدواریم در سال آینده با وجود فعالیت دولت انقلابی و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا خدمات بیشتری را در خور زائرین اباعبدالله الحسین (ع) ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها