یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز شهرستان فیروزه برگزار شد

چهارمین یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز شهرستان فیروزه برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳ - 31October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی چهارمین یادواره ۳۶ شهید معلم و دانش‌آموز شهرستان فیروزه با حضور «ابراهیم حیدری» مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و جمعی از دانش‌آموزان در سالن همایش‌های آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

ابراهیم حیدری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید حسین فهمیده اظهار داشت: مایه افتخار و سربلندی است که هفته‌ای به نام شهدای دانش‌آموز در کشور نامگذاری شده است.

وی افزود: توجه به نام و مسیر شهدا باید سرلوحه آحاد جامعه برای رسیدن به سر منزل مقصود قرار بگیرد و در همین راستا آموزش و پرورش توجه و اهمیت به مسائل تربیتی را از جمله اولویت‌های خود می‌داند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه ضمن تجلیل از اقدامات بسیج گفت: بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان بازوی دستگاه تعلیم و تربیت، در همه عرصه‌ها و به ویژه در بین دانش‌آموزان و مدارس سطح شهرستان به خوبی رسالت خود را به سر انجام رسانده است.

برپایی نمایشگاه نقاشی دانش‌آموزی با موضوع شهید و شهادت، اجرای سرود، اجرای نمایش‌نامه با موضوع سه شهید دفاع مقدس، روایتگری و مداحی از دیگر برنامه‌های یادواره ۳۶ شهید معلم و دانش‌آموز شهرستان فیروزه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار