مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز:

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می‌شود

«بربند» از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور فعالان این عرصه در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ - 01November 2021

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «کیوان بربند» مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز اظهار داشت: حاکمیت و مدیریت فضای مجازی کشور در اختیار دشمن است و گویی اراده‌ای برای تغییر آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: دغدغه‌مندان فضای مجازی درصدد تغییر این حاکمیت هستند تا هنجارهای ایرانی - اسلامی را در فضای مجازی به مخاطب منتقل کنند اما انجام این مهم به دلیل عِده و عُده و ابزارهای دشمن بسیار دشوار است.

بربند با اشاره به اینکه در زمینه نحوه عملکرد، محتوای خوب و با کیفیت تولید شده برای پاسخ به دشمن نداریم، مطرح کرد: دشمن این محدودیت‌ها را ندارد در نتیجه، برگشتن معادلات در تولید محتوا به نفع ما، دشوار است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز تأکید کرد: باید با نگاه خلاقانه مواردی را تولید کنیم که شایعه‌پراکنی و شبهه افکنی دشمن را پاسخ دهیم. تولید خوب در فضای مجازی باید هدفمند باشد چراکه دشمن برای تولید محتوا مخاطب خاص دارد.

وی از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور فعالان این عرصه در استان البرز خبر داد و بیان داشت: شرکت‌کنندگان ۱۲ لغایت ۱۴ آبان، در رویدادی ۴۸ ساعته و در سه محور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بربند پویانمایی (استاپ‌ موشن، کمیک ‌موشن، کات اوت، موشن گرافیک)، نرم‌افزار تلفن همراه (اپلیکیشن تحت اندروید) و بازی‌سازی (بازی تلفن همراه تحت اندروید) را سه محور این رویداد اعلام کرد و افزود: هدف این رویداد فراهم کردن زمینه برای رقابت در تراز اندیشه انقلاب است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز اعضای گروه برای شرکت در رقابت‌ها را سه تا پنج نفر اعلام کرد و ادامه داد: در این رویداد ضمن تقدیر از تولیدات برتر، مراحل تجاری‌سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج انجام می‌شود.

«فاطمه عباس‌آبادی» دبیر اجرایی مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در البرز نیز اظهار داشت: این رویداد به دنبال کشف استعداد‌های بومی در حوزه‌های مختلف تولیدات دیجیتال است که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان و تیم‌های برتر، ضمن تقدیر و اهدای جوایز، جواز حضور در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج را کسب خواهند کرد، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۳۳۵۵۴۱۰۴ یا ۰۹۳۶۸۰۷۴۴۸۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها