فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران تاکید کرد؛

برخورد قاطع پلیس با رانندگان خطرآفرین/ لازمه ارائه خدمات، تجهیزات به روز و نیروی انسانی حرفه‌ای است

سردار اشتری با تاکید بر اینکه پلیس با رانندگان خطرآفرین برخورد قاطع می‌کند، گفت: لازمه ارائه خدمات، تجهیزات به روز و نیروی انسانی حرفه‌ای است.
کد خبر: ۴۸۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ - 01November 2021

برخورد قاطع پلیس با رانندگان خطرآفرین/ لازمه ارائه خدمات، تجهیزات به روز و نیروی انسانی حرفه‌ای استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح امروز (دوشنبه) در نشست فصلی با روسای پلیس راه و راهور ناجا با بیان اینکه پلیس راهور در سال‌های اخیر اقدامات رو به جلو داشته، اظهار داشت: لازمه ارائه خدمات به مردم به روز کردن تجهیزات و نیروی انسانی حرفه‌ای است؛ خدمات رسانی باید با سرعت و دقت بیشتری ارائه شود.

وی ادامه داد: ۳۰ دستگاه‌ در کاهش تصادفات نقش دارند و اگر این دستگاه‌ها وظیفه خود را به درستی انجام دهند شاهد کاهش تصادفات خواهیم شد.

سردار اشتری با بیان اینکه اگر مسئولین وظیفه خود را به خوبی انجام دهند شاهد کاهش تصادفات و تلفات خواهیم بود، گفت: با همت پلیس راهور امروز شاهد کاهش تصادفات و جانباختگان هستیم و باید به کمترین تصادفات و جانباخته در شهرها و جاده‌ها برسیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم، زیرساخت‌ها، ارتقا فرهنگ ترافیک و صنعت خودرو بر تصادفات تاثیرگذار است، تصریح کرد: ماموران با کسانی که در جاده‌ها و شهرها حرکات خطرآفرین انجام می‌دهند و باعث تصادفات می‌شوند با قاطعیت و اقتدار اعمال قانون می‌کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در سال‌های گذشته نشست‌های خوبی با سازندگان خودرو داشتیم، خاطرنشان کرد: مهربانی پلیس با مردم است و اقتدار با مسئولینی است که قانون را رعایت نمی‌کنند؛ تولید برخی خودرو‌ها به دلیل ناایمن بودن ممنوع شد.

وی درباره پیگیری‌های پلیس در خصوص هک جایگاه‌های سوخت گفت: همکارانم در پلیس فتا و فاوا برای شناسایی عاملین این موضوع همکاری‌های خوبی با دستگاه‌های متولی در این حوزه داشتند و جزئیات آن اعلام خواهد شد.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی درخصوص منع تردد شبانه گفت: لغو قانون منع تردد شبانه باید توسط ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گیرد و ما تابع دستورات آن‌ها هستیم.

سردار اشتری در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر عدم برگزاری جلسه شورای عالی ترافیک با حضور رئیس جمهور گفت: مکاتباتی با روسای جمهور داشتیم، اما برگزار نشده و امیدواریم در دولت سیزدهم این جلسه برگزار شود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار