لایحه رتبه‌بندی معلمان به کجا رسید؟

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت‌: مهمترین نکته قابل بحث در لایحه رتبه‌بندی موضوع بودجه آن است و اکثر نقد و نظر‌ها نیز در این خصوص مطرح شده است، امید است با همکاری دولت بتوانیم کاری از پیش ببریم.
کد خبر: ۴۸۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ - 01November 2021

لایحه رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «رضا حاجی پور» سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان، اظهار داشت: روز یکشنبه ادامه بررسی لایحه «نظام رتبه‌بندی معلمان» در دستور کار صحن قرار گرفت و لایحه برای اصلاح برخی از ابهامات به کمیسیون ارجاع داده شد.

وی در توضیح ابهامات موجود در این لایحه و ارسال آن برای بار دوم به کمیسیون گفت: همان طور که برای اصلاح برخی از ابهامات در ماده سوم، این لایحه به کمیسیون ارجاع داده شده بود برای اصلاح پاره‌ای از موضوعات در ماده چهارم نیز این لایحه مجدداً به کمیسیون ارجاع داده شده است که برای رفع برخی از ابهامات در عصر یکشنبه نیز در جلسات کمیسیون این موضوع مورد بحث قرار گرفته است.

حاجی پور گفت:در حال حاضر نمی‌توان خیلی در این خصوص اظهارنظر کرد، کمیسیون پس از بررسی و جمع‌بندی در روز‌های آینده نتیجه را اعلام خواهد کرد.

نماینده مردم آمل در مورد اهم نقطه نظرات پیرامون این لایحه گفت: مهمترین نکته قابل بحث در لایحه رتبه‌بندی موضوع بودجه آن است و اکثر نقد و نظر‌ها نیز در این خصوص مطرح شده است.

وی ادامه داد: موضوع بودجه این طرح از دغدغه‌های مهم است اگر چه که در این مورد نیز دولت چراغ سبز نشان و قول مساعدت و همکاری داده است که امید است با همکاری دولت بتوانیم کاری از پیش ببریم.

وی در مورد تغییرات اعمالی در این لایحه پس از اصلاحات و رفع برخی از ابهامات در ماده ۴ گفت: تغییرات خاصی رخ نداده است لایحه به همان شکل سابق و همان موضوعات مورد پیگیری است تنها قرار شد برخی از موضوعات به شکلی شفاف بیان شود همان طور که در ماده ۳ این اتفاق افتاد.

وی در پایان گفت: طی یکی دو روز آینده مابقی ابهامات نیز مرتفع خواهد شد و اتفاق‌های خوبی به نفع جامعه فرهنگیان رقم خواهد خورد.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها