فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع):

بیانیه گام دوم را نسخه جهانی شدن انقلاب می‌دانیم/ برگزاری دومین همایش بین‌المللی افول آمریکا

فرمانده دانشگاه جامع امام‌ حسین (ع) گفت: دومین همایش بین‌المللی افول آمریکا با رویکرد جهان پسا آمریکا ۱۱ آبان در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ - 01November 2021

دومین همایش بین المللی افول آمریکا برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام‌ حسین (ع) صبح امروز در نشست خبری دومین همایش بین‌المللی افول آمریکا با رویکرد جهان پسا آمریکا، اظهار داشت: در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه داریم و این در حالی اساس است که ایران باعث تغییر هندسه قدرت در جهان شده و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران برای تحقق آرمان انقلاب در قالب بیانیه گام دوم برنامه مشخصی دارد.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب را نسخه جهانی شدن انقلاب می‌دانیم که آرمان بلند این بیانیه استیلای اسلام بر جهان است لذا برای دستیابی به این مهم باید به تمدن اسلامی برسیم و برای رسیدن به چنین تمدنی هم باید موانع و مشکلاتی که برای انقلاب اسلامی وجود دارد را کنار بزنیم.

رئیس دومین همایش افول آمریکا ادامه داد: شبکه صهیونیستی در جهان طرحی می‌کند و توسط نظام اجرایی آن که آمریکا است، به مرحله اجرا در می‌آید؛ اما با این وجود شواهدی وجود دارد که بیانگر دو بعد اصلی افول آمریکا است به نحوی که عنوان می‌شود این کشور روند افولی خود را آغاز کرده و چین جایگزین آمریکا می‌شود.

 سردار حسنی آهنگر اضافه کرد: اندیشکده‌های غربی تبیین کردند که انتقال قدرت از غرب به شرق و از حکومت‌ها به کنشگران یا شرکت‌های چند ملیتی صورت می‌گیرد؛ بر اساس این نظریه‌ها می‌توانیم روندی را طراحی کنیم تا به روند افول آمریکا شتاب بیشتری بدهیم.

وی در ادامه درباره برنامه‌های این همایش اشاره کرد و گفت: هر ساله بر گزاری این همایش را برای به نقد گذاشتن نتایج تحقیقات خود در دستور کار قرار داریم لذا امسال نیز همایش مورد اشاره با هشت محور با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی، برگزار خواهیم کرد؛ در همین رابطه ۲۵۰ نفر برای شرکت در این همایش ثبت نام کردند.

رئیس دومین همایش افول آمریکا با اشاره با اینکه ۲۶ مهمان ویژه در این همایش که ۱۱ آبان در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار خواهد شد، داریم، تصریح کرد: تعداد ۲۷ موسسه داخلی و‌ خارجی با ما در برگزاری همایش مورد اشاره همکاری دارند و از همایش قبلی تا این همایش نیز ۱۲ نشست و ۲۲ مصاحبه و ۲۵ پیش رویداد خارجی هم با اندیشمندان و متفکران خارجی برگزار کردیم علاوه بر این ۴۳ مقاله فارسی و ۶ مقاله انگلیسی هم در پنل‌های تخصصی خواهیم داشت؛ البته طی مدت تعیین شده از مجموع مقالات ارسالی ۱۱۰ مقاله کامل دریافت کردیم که از این تعداد ۱۰ مقاله برتر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار