فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوين:

اعتقاد ارتش عینیت‌بخشی به شعار «ارتش فدای ملت» است

امیر سرتیپ دوم «محمدشفیعی» گفت: اعتقاد ما براین است که ارتش فدای ملت خواهد بود و عینیت‌بخشی به این شعار ارتش افتخار بزرگی است.
کد خبر: ۴۸۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ - 01November 2021

اعتقاد ارتش عینیت‌بخشی به شعار «ارتش فدای ملت» استبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین، ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار با سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، اظهار داشت: افتخار دارم چند صباحی را تا هر زمان که سازمان ارتش صلاح بداند در استان قزوین و در خدمت مردم عزیز استان انجام وظیفه نمایم.

وی افزود: عقیده و اعتقادم بر این است تا به امروز و تا جایی که خداوند متعال توفیق داده است، روند خدمت به مردم شریف استان قزوین ادامه یافته و هرگونه مساعدت در حد توان جهت یاری مردم عزیز کشور و همچنین اهالی استان صورت پذیرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، با اشاره به همراهی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب، افزود: همواره به این امر افتخار می‌کنیم که ارتشی و سپاهی همواره یک لشکر هستیم و صرفا رنگ لباس‌هایمان متفاوت بوده و ما هرگز خود را از یکدیگر جدا ندانسته‌ایم و این همکاری، همراهی و همدلی همیشه و در بین مردم زبانزد بوده و باعث مباهات است که برادارانی همچون شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داریم.

وی ادامه داد: ظرفیت ارتش در استان قزوین جهت ارائه خدمات به مردم شریف، در خدمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود و در هر امری که در شرح وظایف ارتش باشد، از کمک و یاری فروگذار نخواهیم کرد و حتی اگر آن امور در شرح وظایف ارتش نیز نباشد، سعی می‌کنیم هماهنگی‌های لازم با دیگر سازمان‌ها صورت گیرد و قدمی در جهت یاری‌رسانی به برادران سپاه پاسداران برداشته شود.

امیر محمدشفیعی خاطرنشان کرد: اعتقاد ما براین است که ارتش فدای ملت خواهد بود و عینیت‌بخشی به این شعار ارتش افتخار بزرگی است و با توجه به سابقه خدمت در مناطق محروم در کشور، درک کرده‌ایم که گذراندن زمان بیشتر در بین مردم بسیار با ارزش است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای ملت خاطرنشان کرد: همواره در تمام زمینه‌ها چه در بحث نظامی و سازمانی و چه در بحث شخصی، همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار مردم و خدمتگزاران آنان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها