نشست مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با مسئولین سوادکوه برگزار شد

نشست مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا پیش از ظهر امروز با مسئولین شهرستان سوادکوه برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ - 01November 2021

نشست مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با مسئولین سوادکوه برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان سوادکوه ضمن تبیین اهداف اجرای برنامه‌های بسیج ادارات و نشست‌های شهرستانی اظهار داشت: مردم، دستگاه‌ها و مدیران را متولی امر خدمت رسانی می‌دانند.

شعبانی افزود: مردم روان سازی خدمت در تدبیر مسئولین و همچنین مطالبه‌گری و نظارت مستمر از اقدامات آنان را خواستارند.

حجت‌الاسلام «سید مهدی جعفری» امام جمعه سوادکوه نیز اظهار داشت: محور بودن سپاه در مدیریت حوادث و اقدامات میدانی با روحیه جهادی، هم در بسیج کنندگی مدیران و هم اثربخشی خدمات به مردم عزیز بسیار مشهود است.

جعفری ادامه داد: مردم با حضور و ورود بسیجیان و پاسداران در عرصه‌های مختلف همانند کمک در واکسیناسیون عمومی، آرامش را در زندگی روزمره خود احساس می‌کنند.

«عین الله طالبی اتویی» فرماندار شهرستان سوادکوه نیز تصریح کرد: نقش کمک دهی و امدادگری سپاه هم در طول سال و هم در حوادث منطقه فوری، اورژانسی و موثر است.

شعبانی گفت: با اتحاد و انسجام بین مسئولین شهرستانی سرعت خدمت رسانی به مردم عزیز بیشتر شده است و بایستی این رویکرد در ابعاد مختلف گسترش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار