رئیس مرکز بهداشت شهرستان بردسکن:

شهدای مدافع سلامت افتخار جامعه درمانی هستند

«امامیان» گفت: شهدای مدافع سلامت جان خود را برای مردم در طبق اخلاص گذاشتند و با مجاهدت خود در سنگر سلامت برگ زرین دیگری بر افتخارات جامعه درمانی کشور افزودند.
کد خبر: ۴۸۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ - 01November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، همزمان با سالگرد شهادت «علی حاجی‌پور» اولین شهید مدافع سلامت شهرستان بردسکن، «محمدرضا رضانژاد» مدیر شبکه بهداشت و درمان و همچنین «حسین امامیان» رئیس مرکز بهداشت شهرستان بردسکن با حضور در منزل این شهید والامقام با خانواده وی دیدار کردند.

رضانژاد در این دیدار با گرامی داشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت اظهار داشت: شهید حاجی‌پور به حق مظهر بی‌بدیل ایثار و فداکاری در چله دوم انقلاب در سنگر مبارزه با ویروس کرونا و دفاع از سلامت مردم بود که جاودان خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن افزود: ما باید قدردان ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا باشیم و راه آنها را ادامه دهیم و این مهم با تلاش و مجاهدت در عرصه‌های مختلف در راستای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی مُیسر می‌شود.

امامیان نیز در این دیدار بر تداوم راه شهدا تأکید کرد و گفت: شهدای مدافع سلامت جان خود را برای مردم در طبق اخلاص گذاشتند و با مجاهدت خود در سنگر سلامت برگ زرین دیگری بر افتخارات جامعه درمانی کشور افزودند.

وی خاطرنشان کرد: شهید حاجی‌پور در راه خدمت به مردم و در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را فدا کرد و به خیل شهدای سلامت پیوست و قطعاً امت قهرمان ایران اسلامی قدردان ایثارگری‌های کادر درمان خواهند بود.

در پایان این دیدار با اهدا لوح سپاس از خانواده شهید حاجی‌پور تجلیل شد.

«علی حاجی‌پور» اولین شهید مدافع سلامت شهرستان بردسکن در سال 1356 متولد شد. وی سرانجام بعد از 20 سال خدمت در هشتم آبان 1399 در سن 43 سالگی در راه مقابله با ویروس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

شهرستان بردسکن از توابع استان خراسان رضوی در 270 کیلومتری مشهد واقع شده است که 297 شهید، 713 جانباز و 47 آزاده سند افتخار غیور مردان این خطه از استان است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار