نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان:

فعالیت در حوزه دفاع مقدس نیاز اساسی به پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی دارد

حجت‌الاسلام «رستگار» گفت: فعالیت در حوزه دفاع مقدس نیاز اساسی به پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی دارد و خدا را شکر که این امر در حال محقق شدن است.
کد خبر: ۴۸۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ - 01November 2021

فعالیت در حوزه دفاع مقدس نیاز اساسی به پیوست های اجتماعی و فرهنگی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالرضا رستگار» نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان به‌همراه تنی چند از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان بوشهر، امروز با سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام رستگار در این دیدار اظهار داشت: فعالیت در حوزه دفاع مقدس نیاز اساسی به پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی دارد و خدا را شکر که این امر در حال محقق شدن است.

وی خوزستان را کربلای ایران و مشهد شهدا دانست و افزود: مسئولان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان بوشهر خواهان و پیگیر نقش رزمندگان این استان در جغرافیای خوزستان هستند و قصد دارند کاروان‌های راهیان نور خود را به سمت و سویی جهت دهند و راهنمایی کنند که یگان‌ها و رزمندگان آن استان و شهدای گران‌قدرشان، حماسه‌آفرینی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در این دیدار، استفاده از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس را یک نعمت بزرگ برای انتقال ارزش‌ها به نسل جدید دانست و اظهار داشت: ما هرچه داریم از رشادت و حماسه‌آفرینی نسلی است که جوانی خود را دادند تا آسایش و امنیت مردم و کشورشان به خطر نیفتد.

وی فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در خصوص دفاع مقدس را راهبرد و مسیر حرکت و فعالیت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دانست و بیان داشت: نسل زمان جنگ و به‌خصوص علما و طلاب برجسته استان و کشور باید برای تبیین فرمایشات فرماندهی کل قوا به نسل امروز پیش‌قدم باشند.

در پایان این دیدار، پیشکسوتان دفاع مقدس استان بوشهر در راستای چگونگی ادامه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس و تاثیرگذاری بیشتر و بهتر آن در جامعه، راهکارهای خود را ارائه دادند و خواستار برگزاری چنین دیدارهایی در مقاطع مختلف شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار