مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان:

پیروزی جوانان ما در دفاع مقدس حاصل تربیت مادران فاطمی بود

سرهنگ «رضایی» گفت: جوانانی که در دامان مادران فاطمی تربیت شدند، باعث پیروزی و سربلندی در دوران انقلاب و به خصوص دفاع مقدس بودند.
کد خبر: ۴۸۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 01November 2021

پروزی جوانان ما در دفاع مقدس حاصل تربیت مادران فاطمی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان طی سخنانی در دومین نشست شبکه سازی «گفتمان فاطمی» که در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد، با اشاره به نقش زنان در طول تاریخ اسلام، از ابتدای بعثت تا قرن‌ها بعد، اظهار داشت: حماسه سازی ها و نقش آفرینی زنان این مرز و بوم در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بی بدیل می باشد.

وی افزود: در دوره پهلوی اگر زنان با مکتب حضرت زهرا (س) آشنا نبودند و طرح کشف حجاب به نتیجه می رسید، الان چیزی به اسم حجاب اسلامی نداشتیم.

رضایی با بیان این مطلب که نقش زنان در انقلاب اسلامی نقش هدایت گری و رهبری بود، گفت: قبل از انقلاب تفکر فمینیستی حاکم بود ولی الان تفکر فاطمی حاکم هست و جوانانی که در دامان مادران فاطمی تربیت شدند، باعث پیروزی و سربلندی در دوران انقلاب و به خصوص دفاع مقدس بودند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان با اشاره به این موضوع که رفتاری که انسانها از خودشان نشان می دهند، حاصل و برآیند بینش و گرایش آنها هست، افزود: از لحاظ علمی و تجربی، انتخاب یک الگو می تواند رفتار انسان ها را تغییر بدهد.

وی تاکید کرد: بنابراین اگر مادران و زنان جامعه ما با سبک زندگی حضرت زهرا آشنایی کامل داشته باشند می توانند با تغییر رفتار خود، فرزندان شایسته‌ای را تربیت نمایند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار