مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) خبر داد؛

برگزاری رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان رضوی

«امینی‌فر» گفت: سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی دوازدهم آبان با رقابت ۲۶ تیم در سه محور بازی موبایل، نرم‌افزار موبایلی و پویانمایی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ - 01November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «عبدالله امینی‌فر» مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) امروز در نشست خبری سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی که در فرهنگسرای رسانه مشهد برگزار شد به تشریح جزئیات برگزاری این رویداد پرداخت و اظهار داشت: رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی دوازدهم لغایت چهاردهم آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود. مشابه ادوار گذشته تیم‌های متقاضی و احراز صلاحیت شده  در سه محور بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و پویانمایی به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: ۸۶ نفر در قالب ۲۶ تیم در این رویداد شرکت‌ می‌کنند و با توجه به شرایط کرونایی موجود، پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت صددرصدی در طول مدت برگزاری این رویداد اجرا می‌شود.

امینی‌فر تصریح کرد: از تمام افراد تیم‌های شرکت‌کننده قبل از اعزام به محل رویداد تست پی. سی. آر گرفته خواهد شد و شرکت‌کنندگان ملزم به همراه داشتن کارت واکسیناسیون هستند.

مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: ۲۶ تیم از ۹ شهرستان در خراسان رضوی با توجه به سوابق تولیدی‌، مدت فعالیت و ارزیابی نمونه کارهایی که داشتند انتخاب شده‌اند و به تفکیک، هشت تیم از مشهد، سه تیم از نیشابور، چهار تیم از سبزوار، سه تیم از بینالود، دو تیم از فیروزه، سه تیم از کاشمر، یک تیم از رشتخوار، یک تیم از تربت حیدریه و یک تیم از رشتخوار در این رویداد شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مباحث اصلی که مورد تأکید رهبر انقلاب اسلامی بوده نهضت تولید محتواست که با توجه به وضعیت این حوزه در کشور، بیشتر محصولات توانایی رقابت با نمونه‌های خارجی را نداشته و یا ایده مناسب را برای رقابت در بازار جهانی ندارند، لذا چنین رویداد‌هایی به شناسایی افراد توانمند و ایده‌پرداز کمک کرده و موجبات سرمایه‌گذاری بر روی این افراد توانمند برای تولید محتوای فاخر و قابل‌ رقابت فراهم می‌سازد.

امینی‌فر در رابطه با موضوعات محوری تولیدات در این رویداد ابراز داشت: ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۱۲ آبان موضوعات تولیدی به تیم‌ها اعلام‌شده و ساعت ۹ صبح، این رویداد به‌صورت رسمی آغاز و شرکت‌کنندگان ظرف مدت ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با توجه به موضوع اعلامی ایده‌پردازی کرده و آن را در قالب حوزه تولیدی خود تبدیل به محصول کنند.

وی افزود: در هر سه رشته یک تیم داوری و منتورینگ سه‌نفری پیش‌بینی‌ شده است و در زمان‌های معینی از فرآیند تولید شرکت‌کنندگان بازدید به‌عمل‌ آورده و بر اساس معیارهایشان محصول را سنجیده و در پایان رویداد، ساعت ۹ صبح جمعه چهاردهم آبان برترین تیم‌ها را تعیین می‌کنند.

مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: اختتامیه این رویداد در ساعت ۱۵ روز جمعه چهاردهم آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و تیم‌های برتر معرفی شده و به رویداد سراسری تهران اعزام می‌شوند.

امینی‌فر گفت: افتتاحیه به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و در کل کشور ۴۰۰ تیم در این رویداد شرکت می‌کنند. این رویداد با سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تعداد تیم‌های شرکت کننده به دلیل شرایط ویژه کرونایی نسبت به سال گذشته ۱۰ تیم کاهش داشته است گفت: مرحله کشوری این رویداد نیز اوایل هفته بسیج در تهران برگزار می‌شود و حدود ۹۰ تیم در رویداد پایانی حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار