مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج:

«حق‌طلبی» مهم‌ترین شاخصه شهید محمدحسین فهمیده بود

حجت‌الاسلام «ترکاشوند» مهم‌ترین شاخصه این شهید را حق‌طلبی دانست و گفت: نوجوانان امروز باید با اقتدا به این شهید، فارغ از فضاسازی‌های دشمن، در جستجوی حقیقت و به دنبال شناسایی جبهه حق باشند.
کد خبر: ۴۸۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ - 02November 2021

«حق‌طلبی» مهم‌ترین شاخصه شهید محمدحسین فهمیده بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، صبح امروز نشست بصیرتی برخط به مناسبت روز دانش‌آموز با موضوع ابعاد جهاد در اسلام به همت بسیج دانش‌آموزی حوزه‌های 1160 و 1161 برادر و خواهر سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با سخنرانی حجت‌الاسلام «علی ترکاشوند» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه این ناحیه برای پنج هزار دانش‌آموز ناحیه یک آموزش‌وپرورش کرج در بستر شبکه شاد برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علی ترکاشوند» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده، مهم‌ترین شاخصه این شهید را حق‌طلبی دانست و اظهار داشت: نوجوانان امروز باید با اقتدا به این شهید، فارغ از فضاسازی‌های دشمن، در جستجوی حقیقت و به دنبال شناسایی جبهه حق باشند.

وی عنوان کرد: امروز بسیاری از جریانات انحرافی و التقاطی ادعای حق‌طلبی دارند اما برای کشف دعوی نادرست آن‌ها کافی است عملکرد ظالمانه آنان را در قبال جبهه حق بررسی و حقیقت فاصله و شکاف عمیق آنان با مبانی اسلام حقیقی را کشف کنیم. این معیار یگانه الهی خدشه‌ناپذیر و قابل اتکا و اعتماد است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ضمن تشریح مبانی نورانی جهاد از دیدگاه اسلام و سیره عملی پیامبر اعظم (ص) برای دانش آموزان گفت: در میدان جنگ حقیقی با رفتارشناسی گروه‌های مدعی می‌توان به حقانیت و باطل بودن آن‌ها در جهاد فی سبیل الله پی برد.

حجت‌الاسلام ترکاشوند با بیان اینکه دوری از روحیه تجاوزگری را باید ملاک شناسایی قرار داد، خاطرنشان کرد: علت حضور در جبهه مقاومت اسلامی دارای ریشه قرآنی بوده و بر اساس آموزه‌های قرآنی دفاع از مظلوم و کسی که مورد ظلم واقع شده تکلیفی الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها