معاون آموزش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی خبر داد؛

برگزاری دوره ضمن خدمت علوم و معارف دفاع مقدس در آذربایجان غربی

«دیداریان» گفت: دوره آموزشی ضمن خدمت علوم و معارف دفاع مقدس برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ - 02November 2021

برگزاری دوره ضمن خدمت علوم و معارف دفاع مقدس برای کارکنان دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی

«میثم دیداریان» مسئول آموزش، تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت علوم و معارف دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: این دوره با هدف میثاق دوباره کارکنان با آرمان‌های والای انقلاب، شهدا، دفاع مقدس و تبیین مفاهیم علوم و معارف دفاع مقدس به عنوان فناوری و گنجی عظیم در بین دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

وی نحوه برگزاری این دوره را بصورت مجازی عنوان کرد و افزود: زمان شروع ثبت نام 20 آذر از طریق آدرس اینترنتی (www.defa.edus.ir) صورت خواهد پذیرفت.

دیداریان گفت: صیانت از میراث گرانبهای دوران دفاع مقدس و انتقال تجربیات این حماسه به نسل های آینده از طریق برگزاری برنامه‌های آموزشی از اولویت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی است.

معاون آموزش، تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی گفت: این دوره با حضور اساتید برجسته درس دفاع مقدس کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار