دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم برای حضور در اجتماع یوم‌الله ۱۳ آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم مشهد برای حضور در اجتماع مردمی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کرد.
کد خبر: ۴۸۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ - 02November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی «مبارزه با استکبار» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از آحاد مردم مشهد برای حضور پرشور در اجتماعی که به همین مناسبت برگزاری می‌شود دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: استکبار جهانی ذاتاً جهانخوار است و با حسّ برتری‌جویی و خودپسندی و برای دستیابی به منافع و منابع خود از جاه‌طلبی حاکمان کشورها استفاده نموده و آنان را استثمار می‌کند و از همین ضعف و بی‌توجهی رژیم منحوس پهلوی بر ما و مصالح کشور حاکم شدند.

در این اطلاعیه آمده است: جهان در دو قرن اخیر شاهد ظلم‌های بی‌شماری بوده که حلقوم مظلومان عالم زیر چکمه مستبکران در هم می‌شکست و صدا آنان از رنج ظلم خاموش می‌شد. این فضای سهمگین با انقلاب مردی از جنس دین و لسان معنویت و بندگی خدا تغییر کرد و جمهوری اسلامی ایران نقطه آغاز دادرسی مستضعفان گردید.

این اطلاعیه می‌افزاید: نهضت امام خمینی (ره) با همراهی جوانانِ‌دانشجو و نوجوانانِ‌دانش‌آموز شکل گسترده‌ای گرفت و همراه و همگام با روحانیت بصیر و بیدار، به آبان ماه ۱۳۵۷ رسید تا اتفاق بزرگ سیزدهمین روز آن، رخداد پیروزی را بیش از پیش نزدیک و مسیر انقلاب، با خونین‌تر شدن لاله‌هایش، هموارتر و سپس در ابتدای راه، چهره‌ی استکباری آمریکا را رسوا کند.

در این اطلاعیه خاطر نشان شده است: امروز و در روزهایی که صدای مظلومیت و شهادت از اقصی نقاط دنیا بلند است و از سوی دیگر، آرمان حیات‌آفرین و امیدبخش انقلاب اسلامی سراسر آن را پر کرده است، جاپای استکبار و استثمار در حال کمرنگ‌ شدن و اضمحلال است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: خروج ننگین آمریکا از کشور مظلوم افغانستان که البته با صحنه‌های دردناکی از ادامه جنایت‌های آنان همراه بود، هر چند نوید آزادی و استقلال حقیقی را سر می‌داد ولی ترورهای اخیر علیه نمازگزاران شیعه این پیام را منتشر کرد که استکبار و مستکبر هرگز دست از جنایت و شیطنت و فتنه بر نمی‌دارد و باید همواره هوشیار، بصیر، بیدار و آماده بود.

در پایان این اطلاعیه تأکید شده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای جهان اسلام به ویژه شهدای دانشجو و دانش‌آموز، یاد سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته، از اقشار مردم شهیدپرور و انقلابی مشهد مقدس دعوت می نماید در اجتماع باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی ستاد مدیریت کرونا در محل سالن شهید بهشتی واقع در بلوار فردوسی برگزاری می‌گردد، شرکت نموده و ضمن استفاده از بیانات جناب آقای مهندس نظری استاندار محترم خراسان رضوی، نمایش انسجام ملت سلحشور و استکبار‌ستیز ایران اسلامی علیه شیطان بزرگ آمريكا را در اذهان مردم به ویژه برای نسل آینده‌ساز، یادآور و تجدید عهد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها