مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی سنگین بر عهده مسئولین است

«رستمیان» گفت: خدمت به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی سنگین بر عهده مسئولین است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۴۸۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ - 02November 2021

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی سنگین بر عهده مسئولین استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در دیدار با حجت‌الاسلام «قادر محمدی» امام‌جمعه چهارباغ، ایثارگران را پرچم‌داران انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امنیت، صلابت و آسایش امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های ایثارگران و خانواده‌های آنان رقم خورده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز مردم و مسئولین در هر جایگاهی که هستند، باید با ادامه دادن راه شهدا، از خون آن‌ها پاسداری کنند، افزود: همه ما باید با غیرت و اعتقاد قلبی همچون شهدا و ایثارگران از ارزش‌های نظام اسلامی که برگرفته از نهضت عاشوراست پاسداری و به مردم خدمت کنیم. خدمت به مردم به‌ویژه ایثارگران بسیار ارزشمند و پاداش آن نزد پروردگار متعال محفوظ است.

رستمیان تأمین رفاه و آسایش ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دو مأموریت اصلی بنیاد شهید دانست و گفت: مسئولین دستگاه‌های اجرایی باید این مجموعه را در راستای انجام این دو مأموریت همراهی کنند. خدمت به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالتی سنگین بر عهده مسئولین است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان داشت: شهدای مدافع حرم و حریم اهل‌بیت (ع)، مدافع سلامت و شهدای نوجوانی همچون «علی لندی» نتیجه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند لذا باید برای ترویج این فرهنگ و انتقال آن به نسل‌های آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم و در این راه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها