در ادامه عادی‌سازی روابط؛

توافقنامه‌ای جدید میان رژیم صهیونیستی و بحرین امضا شد

رسانه‌های خارجی اعلام کردند که توافقنامه‌ای میان مرکز درمانی رژیم صهیونیستی موسوم به «شیبا» و بیمارستان‌های بحرین امضا شد.
کد خبر: ۴۸۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ - 02November 2021

توافقنامه‌ای جدید میان رژیم صهیونیستی و بحرین امضا شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از راشاتودی، بحرین در ادامه روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و خیانت به قضیه فلسطین، توافقنامه جدیدی را با تل آویو امضا کرد که به موجب آن مرکز درمانی رژیم صهیونیستی موسوم به «شیبا» و بیمارستان‌های بحرین توافقنامه همکاری امضا کردند.

«یوئل هارافن» مدیر بخش بین‌المللی «شیبا» اظهار داشت: جلسات رو در رو را آغاز کرده ایم و به زودی گروهی از کارکنان برای تعلیم و آموزش به بحرین فرستاده خواهند شد.

وی افزود که این تنها آغاز کار است و در آینده‌ای نزدیک همکاری‌های بیشتری میان «شیبا» و بیمارستان‌های بحرین صورت خواهد گرفت.

چهار کشور عربی امارات، بحرین، سودان و مراکش در سال ۲۰۲۰ با میانجیگری آمریکا توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی امضا کردند. این اقدام در حالی صورت گرفت که ملت‌های منطقه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف هستند و آن را زمینه‌ای برای ارتکاب بیشتر جنایات تل آویو علیه ملت فلسطین می‌دانند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها