مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

«طرح سپاس» فرصتی مناسب برای پیگیری مشکلات جامعه ایثارگری است

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: طرح سپاس با هدف شناسایی مشکلات ایثارگران انجام می‌شود و دیدار با والدین چند شهیدی در اولویت این طرح قرار دارد.
کد خبر: ۴۸۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱ - 02November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهدا، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با «خدیجه‌خاتون‌ فرید» مادر شهیدان «حسین»، «صفرعلی» و «حسن سلطانی» و «خدیجه تقوی‌یزدی» مادر شهیدان «مجید»، «حمیدرضا مختارزاده» و جانباز ۳۰ درصد «علی ترابی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام معصومی در این دیدارها ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و جامعه ایثارگری اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در قالب طرح سپاس در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی انجام می‌شود.

وی افزود: این دیدار‌ها فرصت مناسبی است تا خانواده شهدا و ایثارگران مشکلات خود را بدون مراجعه به بنیاد شهید با مسئولین اداره‌کل مطرح کنند و از این طريق اقدامات لازم جهت رفع آن صورت پذیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان خراسان رضوی افزود: در طرح سپاس اولویت با جانبازان ۷۰ درصد و والدین چند شهیدی است و این دیدارها به‌صورت تخصصی، یک روز در هفته انجام می‌شود.

این مسئول تأکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو اداراتی است که رابطه معکوس بین ارباب رجوع و کارمند برقرار می‌شود. در طرح سپاس مسئولان به دیدار جامعه هدف می‌روند، تا مشکلات آنان را پیگیری کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها