معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان:

باید دنبال معرفی بیشتر و بهتر آثار دفاع مقدس باشیم

«ربیعی» با بیان این که باید موزه دفاع مقدس آبادان را بیشتر و بهتر به مردم معرفی کنیم، گفت: ما باید به دنبال معرفی بیشتر آثار تاریخی دفاع مقدس باشیم که یکی از آنها برگزاری آیین ۱۳ آبان و نیز مناسبت‌های دیگر است.
کد خبر: ۴۸۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ - 02November 2021

باید به دنبال بهانه‌ای برای معرفی بیشتر و بهتر آثار دفاع مقدس باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «بیژن ربیعی» معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان امروز در نشست هماهنگی برگزاری آیین گرامیداشت ۱۳ آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار داشت: تجمع ۱۳ آبان طبق دستورالعمل ستاد مدیریت کرونا و برای سلامتی و حفظ جان شرکت کنندگان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: اجتماع دانش آموزی، دانشجویی و کارکنان دولت و سایر اقشار مردم ساعت ۹ صبح ۱۳ آبان در بلوار دهداری مقابل ساختمان اداره ورزش و جوانان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و امنیتی برگزار می شود. موزه دفاع مقدس آبادان ضمن اینکه محل مناسبی برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان است ظرفیت مناسبی نیز برای گردشگری و به تبع آن چرخش اقتصادی شهر دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان با بیان این که باید موزه دفاع مقدس آبادان را بیشتر و بهتر به مردم معرفی کنیم، بیان داشت: ما باید به دنبال بهانه‌ای برای معرفی آثار تاریخی دفاع مقدس باشیم که یکی از آنها برگزاری آیین ۱۳ آبان و نیز مناسبت‌های دیگر است.

وی ادامه داد: این موزه دارای چشم اندازهای بسیار مناسب از جمله رودخانه اروند، سوله های ترکش خورده و فضای عرفانی به لحاظ وجود محل یادمان هشت شهید گمنام دفاع مقدس است که یادآور حماسه های هشت سال دفاع مقدس در آبادان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار