به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی؛

یادواره ۲۴ شهید دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان زیرکوه برگزار شد

یادواره ۲۰ شهید دانش‌آموز و ۴ شهید فرهنگی شهرستان زیرکوه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی به پاس قدردانی از حماسه آفرینی و رشادت‌های شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شامگاه امشب در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ - 02November 2021

یادواره ۲۴ شهید دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان زیرکوه برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان زیرکوه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی به پاس قدردانی از حماسه آفرینی و رشادت‌های شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شامگاه امشب در این شهرستان برگزار شد.

این مراسم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه، ریاست دادگستری زیرکوه، دادستان شهرستان، مدیریت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

 حجت‌الاسلام «حسینی» دادستان شهرستان زیرکوه در این مراسم، اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهدا داریم لذا دانش‌آموزان و نسل‌های جدید باید با فرهنگ شهدا و آنچه شهدا به ما توصیه کرده‌اند آشنا شوند.

وی با تأکید بر اینکه نظام و انقلاب اسلامی باید به وسیله نوجوانان و دانش‌آموزان حفظ و نگه داشته شود، مطرح کرد: شهدا برای برپایی یادواره شهید نشده‌اند، بلکه آنچه شهدا از ما می‌خواهند این است که رهرو راهشان باشیم.

دادستان شهرستان زیرکوه کار شهدا را عبادت و توسل ذکر کرد و بیان داشت: پیروزی این نظام و انقلاب حاصل همان عبادت‌ها و توسل‌های خالصانه شهدا بود لذا همه باید رهرو راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار