برگزاری جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت «شکست حصر سوسنگرد» در قزوین

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت ۲۶ آبان «شکست حصر سوسنگرد» با حضور فعالان امور ایثارگری و دانشجویی در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸ - 03November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، از قزوین، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری گرامیداشت «شکست حصر سوسنگرد» امروز با حضور مسئولان امور ایثارگران در نیرو‌های مسلح قزوین و مسئولین بسیج و امور ایثاگری دانشگاه‌های استان در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع قدس استان قزوین برگزار شد.

«حمید ولدی» مسئول سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به اهمیت این روز تاریخی اظهار داشت: گرامی داشت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ایثار و فداکاری مردم شهرستان سوسنگرد در دوران دفاع مقدس نشان دهنده ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر هرگونه تجاوز و ظلم است و بایستی با برگزاری مراسمات گوناگون در خصوص گرامی داشت روز شکست حصر سوسنگرد را که با حضور کلیه نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج و اقشار مردم بود، فرهنگ ایثار و ایستادگی را برای نسل‌های جدید تبیین کرد.

وی افزود: ۲۶ آبان ماه روزی است که برای همیشه در حافظه تاریخی ایران اسلامی ثبت و ضبط شده است و هیچ گاه از تاریخ ایران و انقلاب اسلامی پاک نخواهد شد. این روز یادآور آزادسازی شهری است که در چنگال ارتش بعثی گرفتار شده و با اتحاد ارتش و سپاه و هدایت حضرت امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب در آزادسازی شهر سوسنگرد است.

مسئول سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس استان قزوین خاطر‌نشان کرد: مراسم گرامی داشت «شکست حصر سوسنگرد» با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی استان و کلیه فعالان دانشجویی و بسیجی در تاریخ ۲۶ آبان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها