رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

اجتماع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تبریز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «اسکندری» گفت: اجتماع عظیم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ - 03November 2021

اجتماع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تبریز برگزار می‌شودحجت‌الاسلام «میکائیل اسکندری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، اظهار داشت: اجتماع عظیم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یوم الله ۱۳ آبان با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور تبریز برگزار خواهد شد. این اجتماع فردا (پنج شنبه ۱۳) از ساعت ۱۰ در سنگ فرش مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد و نشانگر تلاش و کوشش دانش آموزان در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفتد: دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعال و فراموش ناشدنی ایفا کرده‌اند. این عزیزان بودند که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ از آیینه احساس و شعور مردم انقلابی و مسلمان ایران غبار برگرفتند و هویت مسلمانی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار