مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دانش‌آموزان با حضور خود در فضای مجازی، هجوم رسانه ای شان را به آمریکا تحمیل کنند

در پیام سردار «مرادحاجتی» آمده است؛ از دانش‌آموزان خواهانم که با شرکت گسترده و فعال در فضای مجازی 13 آبان این مناسبت ملی و ارزشی را برای رسوا کردن آمریکا و هم دستان او به یک هجوم رسانه‌ای تبدیل کنند.
کد خبر: ۴۸۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ - 03November 2021

دانش آموزان با حضور خود در فضای مجازی، هجوم رسانه ای شان را به آمریکا تحمیل کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان، پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

در حافظه تاریخی ملت قهرمان‌پرور ایران، سیزده آبان یادآور ۳ اتفاق مهم است؛ تبعید امام (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، قتل عام دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)، سه رویدادی که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشتند. البته محتوی و هویت هر سه اتفاق دربر دارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ای ضداستکباری بود و ابعاد وسیع داخلی و بین‌المللی ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سبب نامگذاری آن به «انقلاب دوم» از سوی امام راحل (ره) شد.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی (ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی است که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمان خواهی جان در راه عدالت نثار می‌کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود و میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه‌های عزت و آزادگی است.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان خوزستان و دانش آموزان عزیزی که در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذشتند خواهانم که با شرکت گسترده و فعال در فضای مجازی ۱۳ آبان این مناسبت ملی و ارزشی را برای رسوا کردن آمریکا و هم دستان او به یک هجوم رسانه‌ای تبدیل کنند و بار دیگر با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق کنند.

دانش آموزانی که همیشه تاریخ همچون «حسین فهمیده»ها، «بهنام محمدی»‌ها و یا «علی لندی»‌ها در پیشانی حماسه‌ها حضوری مردانه و جاودانه داشته اند و در کنار تحصیل علم و دانش بر بینش انقلابی خود افزوده و متفاوت‌ترین دانش آموزان عصر خویش شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار