معاون اجتماعی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

رسالت بسیجیان در فضای مجازی، تولید محتوا با محوریت ارزش‌های اسلامی است

سرهنگ «براتعلی» با اشاره به اینکه امروز رسالت بسیجیان در فضای مجازی گفتمان‌سازی و تولید محتوا با محوریت ولایت، ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی است، گفت: ترویج گفتمان ولایت یکی از ضرورت‌های گام دوم انقلاب است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.
کد خبر: ۴۸۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ - 03November 2021

رسالت بسیجیان در فضای مجازی گفتمان سازی و تولید محتوا با محوریت ولایت و ارزش های اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «علیرضا براتعلی» معاون اجتماعی سپاه «روح‌الله» استان مرکزی در آیین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، اظهار داشت: یکی از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به بسیجیان، مجهز شدن بسیج در همه ابعاد است که لازمه این کار برنامه‌محور بودن بسیج است و این نکته بسیار اهمیت دارد که برای تحقق آن باید همه توان را پای کار بیاوریم.

وی افزود: یکی از الزاماتی که باید بسیجیان به آن توجه داشته باشند، شناخت میدان تهدیدات دشمنان است که ارتقای توان در همه ابعاد و در یک کلام قوی شدن می‌تواند تهدیدات و توطئه‌های دشمنان را خنثی‌سازی کند.

معاون اجتماعی سپاه استان مرکزی گفت: امروز جنگ نرم و تهاجم فرهنگی یکی از تهدیدات دشمن است؛ لذا نباید در فضای جنگ نرم غافل‌گیر شویم.

وی عنوان کرد: به برکت فضای علمی حاکم در بین نسل جدید، امروز بسیجیان دارای فکر و اندیشه هستند و بسیج با روحیه جهاد علمی و به‌کارگیری ظرفیت‌ها توانسته است اقدامات چشمگیری در حوزه‌های علمی و پژوهشی بردارد که این مسئله در گام دوم انقلاب باید استمرار داشته باشد.

براتعلی با اشاره به اینکه امروز رسالت بسیجیان در فضای مجازی گفتمان‌سازی و تولید محتوا با محوریت ولایت، ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی است، گفت: ترویج گفتمان ولایت یکی از ضرورت‌های گام دوم انقلاب است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نقش‌آفرینی در میدان تولید محتوا، از ضرورت‌های موثر بودن در فضای جنگ نرم دشمنان و تهاجم فرهنگی و گفتمان‌سازی با محوریت تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی نیز از رسالت‌های مهم بسیجیان است.

رویداد سالانه تولید محتوای بسیج با هدف شناسایی و کشف استعداد‌های جوان بسیجی، جذب ایده‌های برتر و سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود که مرحله استانی سومین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی از تاریخ ۱۲ آبان‌ به‌مدت ۴۸ ساعت در سه عرصه پویانمایی، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزار‌های تلفن همراه در حال برگزاری است و برترین‌های این رویداد ضمن دریافت جوایز نفیس، مجوز حضور در مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها