فرمانده سپاه استان البرز:

باید در جنگ نرم دشمن آفندی عمل کرد

سردار «حیدرنیا» گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی 6 توصیه به بسیجیان دارند که در یکی از این توصیه‌ها می‌فرمایند: «در جنگ نرم دشمن پدافندی عمل نکنید، آفندی عمل کنید.»
کد خبر: ۴۸۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ - 03November 2021

باید در جنگ نرم دشمن آفندی عمل کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در آئین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در البرز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی 6 توصیه به بسیجیان دارند که در یکی از این توصیه‌ها می‌فرمایند: «در جنگ نرم دشمن پدافندی عمل نکنید، آفندی عمل کنید.»

وی فضای مجازی را بستر اصلی جنگ نرم دشمن دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه این فضا با زندگی مردم عجین شده است، باید بتوانیم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اجتماعی و هر موضوعی که جامعه، استان و شهر ما به آن مبتلاست، محتوای مناسب تولید کنیم و تأثیرگذار باشیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تأکید کرد: آفندی عمل کردن یعنی با تولید محتوای مناسب، انقلابی و اسلامی، در جنگ نرم به مقابله با دشمن بپردازیم. نباید منتظر بمانیم تا دشمن محتوایی را تولید یا شبهه‌ای را در جامعه ایجاد کند و در فضای مجازی به خورد مردم ما بدهد و سپس نسبت به پاسخ به این حرکت، اقدام کنیم.

سردار حیدرنیا مطرح کرد: فضای مجازی بستری است که به‌راحتی می‌تواند عشق را به نفرت و یا نفرت را به عشق تبدیل کند و گریزی هم از آن نیست. فناوری ابزاری است که همه ما باید بتوانیم به نفع خود و به بهترین شیوه از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشور ما و استان البرز از جوانان نخبه، خلاق و بااستعداد بسیاری بهره مند است، عنوان کرد: توقع من از فعالان فضای مجازی این است که برای ساختن آینده‌ای بهتر، با تمام توان و تولید محتواهای غنی، انقلابی، اسلامی و متناسب با سبک زندگی ایرانی – اسلامی در بستر فضای مجازی تأثیرگذار باشند و حداکثر بهره را از این فضا ببرند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه از ظرفیت‌های گروه‌ها و افراد برگزیده در این رویداد در مأموریت‌های اصلی سپاه استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این رویداد از تمام توان و استعداد خود برای تولیدات موردنظر استفاده کنند؛ ما نیز با حمایت از این افراد، زمینه تجاری‌سازی تولیدات آن‌ها را فراهم می‌کنیم.

سردار حیدرنیا موضوع رویداد در محور بازی را «کرونا، بسیج، مدافعان سلامت» عنوان کرد و گفت: حدود دو سال است که همه دنیا درگیر پاندمی کروناست که در طول این مدت بسیج همواره با ورود به‌موقع در عرصه‌های مختلف از جمله ضدعفونی اماکن، تولید ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده، رزمایش مواسات و همدلی و واکسیناسیون، نقش مهم و تأثیرگذاری را ایفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع محور نرم‌افزار، «مدیریت بحران محله محور» است، اضافه کرد: از شرکت‌کنندگان در این رویداد انتظار می‌رود نرم‌افزاری را طراحی و تولید کنند که هنگام بروز بحران، بتوانیم از آن به‌عنوان یک نقشه راه برای کنترل و مدیریت بحران استفاده کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز موضوع محور پویانمایی را نیز «محله اسلامی، شهر آرمانی» اعلام کرد و بیان داشت: اگر می‌خواهیم شهر آرمانی داشته باشیم، باید محلات، آرمانی و اسلامی باشند. در این حوزه باید آثاری تولید شوند که نشان دهند چگونه باید محلات اسلامی شوند که شهر آرمانی شود و انتظار از یک محله اسلامی چیست؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار