نماینده مردم در مجلس:

آمریکا و تروئیکای اروپا بدنبال امتیازگیری برجامی از ایران هستند

رضازاده گفت: آمریکا و تروئیکای اروپا درصدد مذاکره برجامی تحت‌فشار سیاسی هستند تا امتیاز بیشتری از ایران بگیرند.
کد خبر: ۴۸۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ - 03November 2021

آمریکا و تروئیکای اروپا بدنبال امتیازگیری برجامی از ایران هستند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یعقوب رضازاده» عضو هیات رئیس کمیسیون سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با بیانیه آمریکا و تروئیکای اروپا درباره پیشرفت‌های برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: هرگاه به زمان برگزاری مذاکرات برجامی نزدیک می‌شویم، شاهد اقدامات ضدایرانی غربی‌ها هستیم.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در واقع غربی‌ها می‌خواهند با صدور بیانیه سیاسی و حتی اعمال برخی از تحریم‌ها در آستانه مذاکرات هسته‌ای، کشورمان را در تنگنا قرار دهند تا بتوانند از این طریق امتیاز بیشتری به دست بیاورند.

وی با اشاره به اینکه دیگر زمان فرار رو به جلو برای غربی‌ها گذشته است، ادامه داد: به عبارتی افکار عمومی دنیا متوجه شده جمهوری اسلامی به تعهدات خودش عمل کرده و آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نقض عهد کرده‌اند لذا باید به تصمیم واحدی در خصوص برجام برسند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه غربی‌ها به‌خوبی می‌دانند نیازمند مذاکره با ایران هستند، افزود: بر این اساس بهتر است تروئیکای اروپا و همچنین مقامات ایالات متحده بجای صدور بیانیه و اقدام ضدایرانی، تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان را بردارند و حقوق ملت ایران را بدهند.

عضو هیات رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: بدون شک مسئولان مذاکره کنند کشورمان تحت تأثیر اقدامات اخیر غربی‌ها قرار نخواهند گرفت و در مذاکرات به دنبال احقاق حقوق ملت ایران خواهند بود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها