مدیرکل آموزش و‌ پرورش چهارمحال و بختیاری:

شهیدان «لندی»، «محمدی» و «فهمیده» مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند

«قائدامینی» گفت: شهید «علی لندی»، شهید «بهنام محمدی» و شهید «محمدحسین فهمیده» سه دانش‌آموز شهید ۱۳ ساله مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی و نظام تعلیم و تربیت هستند.
کد خبر: ۴۸۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ - 03November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «فرحناز قائدامینی» مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، امروز (چهارشنبه) در آیین نواخته‌شدن زنگ استکبارستیزی در مدرسه «امید» شهرکرد، اظهار داشت: شهید «علی لندی» نشان داد که درس ایثار و گذشتی که در محضر معلمان و اولیا فرا گرفته، همه‌جا خودش را نمایان می‌کند و مختص جنگ و جبهه نیست.

به گفته وی، دانش‌آموزان پیرو خط امام به گونه‌ای تربیت شده‌اند که در همه صحنه‌ها با ازخودگذشتگی حضور خواهند داشت.

قائدامینی افزود: شهید «علی لندی»، شهید «بهنام محمدی» و شهید «محمدحسین فهمیده» سه دانش‌آموز شهید ۱۳ ساله مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی و نظام تعلیم و تربیت هستند و همه مردم به این شهدا افتخار می‌کنند.

وی اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که مدرسه فقط مکانی برای عل‌آموزی و دانش نیست و باید در مدرسه درس زندگی، خداشناسی و معنویت، گذشت، فداکاری و استکبارستیزی را یاد بگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با بازخوانی حوادث ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: شهدا ولی‌نعمتان ما هستند و هرچه داریم از خون شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار