«سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار قم شد

اعضای هیأت دولت به «سیدمحمدتقی شاهچراغی» به‌ عنوان استاندار قم رأی اعتماد دادند.
کد خبر: ۴۸۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 03November 2021

سردار «شاهچراغی» استاندار قم شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم،  اعضای هیأت دولت در نشست امروز خود به ریاست حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی»، پس از بررسی سوابق «سیدمحمدتقی شاهچراغی» به وی، به‌ عنوان استاندار قم رأی اعتماد دادند.

مراسم معرفی استاندار جدید قم به زودی برگزار خواهد شد.

سید محمد تقی شاهچراغی متولد ۱۳۴۰ در قم است که بعد از اتمام دوره دبیرستان و اخذ دیپلم وارد حوزه علمیه قم شد. وی با آغاز جنگ تحمیلی، راهی جبهه‌های حق علیه باطل شده و پس از مدت کوتاهی بعنوان یکی از فرماندهان لشکر همیشه پیروز ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) در کنار بزرگانی چون شهید زین‌الدین به دفاع از کشور پرداخت.

استاندار جدید قم، پس از دفاع مقدس نیز سابقه فرماندهی سپاه‌ استان‌های سمنان، گلستان، مرکزی، مازندران و استان تهران را در کارنامه دارد و از مهرماه ۱۳۹۷ تاکنون نیز فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم را بر عهده داشته است.

شاهچراغی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است، در خردادماه سال جاری با پیشنهاد سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پاس قدردانی از تلاش و عملکرد جهادی کارکنان نیروهای مسلح در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در قم، از سوی فرمانده معظم کل قوا مورد تشویق قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها