معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

«جبهه مقاومت» پرچمدار مبارزه با استکبار است

«شادکام» گفت: امروز محور مقاومت در پرتو راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان پرچمدار مبارزه با ظلم و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۴۸۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸ - 03November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار آئین نواختن زنگ استکبارستیزی با حضور «حسین شادکام» معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سلطانی» رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌ در مدرسه شاهد نصرت برگزار شد.

شادکام در این مراسم با بیان اینکه امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان ۴۳ تفکر استکبارستیزی را به ما آموخت اظهار داشت: دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ نشان دادند که شاگردان خوبی در مکتب امام خمینی (ره) بوده‌اند.

وی در ادامه حرکت دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) را در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا راهبرد انقلاب اسلامی در مواجه با دنیای استکبار دانست و افزود: امروزه محور مقاومت در پرتو راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان پرچمدار مبارزه با ظلم و استکبار جهانی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: متولیان دستگاه تعلیم و تربیت موظف هستند بر اساس ساحت اجتماعی و سیاسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانش‌آموزان را با تکالیف سیاسی و اجتماعی خود آشنا نمایند و دانش، شناخت و معرفت آنان را در این حوزه تقویت نمایند. برای تحقق این مهم در ساحت اجتماعی و سیاسی سند تحول بنیادین، باید دانش‌آموزان نسبت به تاریخ اسلام، ایران و انقلاب اسلامی شناخت کامل پیدا کنند.

شادکام بیان داشت: دشمنی جمهوری اسلامی با آمریکا که نماد استکبار جهانی است یک دشمنی با اصالت است و شیطان بزرگ به‌دنبال تحریف تاریخ انقلاب اسلامی است تا این دشمنی را نسل‌به‌نسل کمتر جلوه دهد لذا آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ اسلام، ایران و انقلاب اسلامی می‌تواند با این توطئه تحریف مقابله کند.

تسخیر لانه جاسوسی پایانی بر حضور آمریکا در ایران

در ابتدای این مراسم سیدرضا خاتم‌پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد مقدس با بیان اینکه روز ۱۳ آبان ۱۳۵۳ روز مبارزه علیه اهریمنان عالم است، ابراز داشت: دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ با قیام بر علیه طاغوت برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران افزود و خباثت رژیم طاغوت را هویدا ساخت. این قیام بستر پرورش فهمیده‌ها و حججی‌ها شد.

وی گفت: آمریکا خیرخواه هیچ ملتی نیست و تسخیر لانه جاسوسی که امام راحل از آن به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند پایانی بر حضور این دولت استکباری در ایران اسلامی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار