فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان خبر داد؛

شناسایی پیکر شهید مفقودالاثر بهبهانی پس از ۳۸ سال‌

سرهنگ خیران‌پور از شناسایی پیکر شهید مفقودالاثر خوزستانی در عملیات خیبر پس از ۳۸ سال‌ خبر داد و گفت: با انجام آزمایش دی ان ای مشخص شد که پیکر مطهر شهید گمنام متعلق به شهید «محمد حسن درویش پسند» است.
کد خبر: ۴۸۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ - 03November 2021

شناسایی پیکر شهید مفقودالاثر خوزستانی پس از ۳۸ سال‌به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «عبداله خیران پور» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان امروز از شناسایی پیکر شهید مفقودالاثر خوزستانی در عملیات خیبر پس از ۳۸ سال‌ خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: از سوی ستاد معراج شهدای استان خوزستان خبر شناسایی هویت شهید «محمدحسن درویش پسند» از شهدای دوران دفاع مقدس که در عملیات خیبر در منطقه هورالعظیم به درجه شهادت نائل شده بود اعلام شد.

خیران پور افزود: این شهیدوالامقام در اسفندماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر مفقود و در سال ۱۳۹۵ در طی عملیات تفحص کشف و بعنوان شهید گمنام در دانشگاه بابل دفن شده بود و با انجام آزمایش دی ان ای مشخص شد که پیکر مطهر شهید گمنام متعلق به شهید «محمد حسن درویش پسند» است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان گفت: هماهنگی های لازم جهت حضور خانواده این شهیدوالامقام بر مزار مطهر شهید درویش‌پسند انجام  گرفته و در صورت تمایل خانواده شهید پیکر این شهید والامقام به زادگاه خود انتقال داده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها