بیانیه تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۸۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ - 04November 2021

بیانیه تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در میان ایام‌الله انقلاب، سیزدهم آبان‌دارای ابعادی متنوعتر و پیامهایی عمیقتر و بنیانیتر است. «امام خامنه‌ای مدظله العالی»

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در یوم الله ۱۳ آبان ۵۸، اقدامی انقلابی و جریان ساز بود که زمینه ساز افول قدرت و هژمونی پوشالی این کشور استعمار گر را فراهم آورد.

با اشغال این لانه فساد وبرملا شدن دسیسه‌های پشت پرده و کنارکشیدن عناصر غرب گرا، میدان داری انقلاب با قوت بیشتری به دست انقلابیون متدین افتاد و روحیه خود باوری و عدم اطمینان به غرب در بین مردم ایران نمود بارزتری پیدا کرد.

حماسه تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال ۵۸ و شکست حمله نظامی به طبس، همراه با ماجرای خفت‌بار دستگیری تفنگداران متجاوز امریکایی در خلیج فارس توسط غیور مردان جان برکف نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۴ و حماقت امسال سردمداران بی عقل کاخ سفید در سرقت کشتی نفت ملت ایران در آب‌های دریای عمان وایستادگی دلاور مردان سپاه و تحمیل شکستی دیگر بر آمریکا، بیانگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و از سوی دیگر نشان گر خباثت و عمق دشمنی و رذالت دولت جنایتکار و تروریست امریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مقاوم ایران اسلامی است.

اعضای تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام ضمن درخواست شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برای حصول این پیروزی غرورآفرین برای ملت ایران و خفت و خواری برای آمریکا اعلام می‌دارد به منظور گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و یاد و خاطره شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امامین انقلاب با حضور گسترده و پرشوردر مراسم ۱۳ آبان شرکت کرده و انزجار و نفرت خود را از جنایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و پشتیبانی خود را از صلابت واقتدار و سیاست‌های عزت مدارانه مسئولان نظام جمهوری اسلامی و عدم تسلیم در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکای تجاوزگر فریاد خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار