پیام استاندار البرز به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان

«شهبازی» به مناسبت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۸۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ - 04November 2021

پیام استاندار البرز به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبانبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «عزیزالله شهبازی» استاندار البرز به مناسبت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

 ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده‌خواهی و بی‌عدالتی‌ها و روز محکومیت توطئه‌های شوم استکبار جهانی است و این روز به‌عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت‌های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

بی‌گمان، دانش آموزان آگاه و رشید ما مثل شهید فهمیده‌ها در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعال و فراموش ناشدنی ایفا کرده‌اند و اینک در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با کمک نسل جوان و پرتلاش کشور به‌عنوان پیشگامان نسلی جهادی در دوران معاصر اثرات شگرفی را بر عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بر جا می‌گذاریم.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبارستیزی و روز دانش‌آموز و ادای احترام به حماسه‌آفرینان ۱۳ آبان، این روز را به ملت فهیم ایران، معلمان گرامی و بالأخص به همه دانش آموزان عزیز تبریک عرض می‌نمایم و از دانش آموزان آگاه و شجاع می‌خواهم که همواره روحیه عدالت‌طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه‌دارند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها