سرلشکر سلامی در اجتماع مردمی ۱۳ آبان مطرح کرد؛

شکست از ملت ایران برای آمریکایی‌ها تبدیل به عادت شده است/ آمریکایی‌ها دیگر نمی‌توانند از رژیم صهیونیستی حمایت کنند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شکست از ملت ابران برای آمریکایی‌ها تبدیل به عادت شده است، گفت: بیش از ۴۰ جنگ در ۴۰ نقطه جهان محصول سیاست آمریکا در جهان است.
کد خبر: ۴۸۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ - 04November 2021

شکست از ملت ایران برای آمریکایی‌ها تبدیل به عادت شده است/ آمریکایی‌ها دیگر نمی‌توانند از رژیم صهیونیستی حمایت کنندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم روز یوم الله 13 آبان با اشاره به اینکه امروز برای ملت ایران روز پیروزی برزرگی است، اظهار داشت: امروز برای ملت ایران روز پیروزی بزرگی است، روز غلبه بر بزرگترین امپراتوری تاریخ بشر یعنی آمریکاست. ۱۳ آبان ۱۳۵۸ آمریکا در اوج قدرت اقتصادی خود به سر می‌برد و ایران هنوز زیرساخت‌های اقتصادی خود را ایجاد نکرده بود انقلاب باشکوه ایران با رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت. این شجاعت و ایستادگی یکی از شگفت‌انگیزترین وقایع تاریخی جهان برای بشر و ایران است. ما با آمریکایی درگیر شده بودیم که تاریخ عالم و جغرافیای جهان در نقطه به نقطه از تجاوزگری‌های و مسلح کردن دیکتاتورها به دست آمریکا رنج می‌برد.

وی گفت: اگر فهرست جنگ‌های آمریکا از صدسال پیش در اقصی نقاط عالم به راه انداخته است را بشماریم می‌بینیم بیش از ۴۰ جنگ بزرگ در ۴۰ نقطه جهان در عالم است، او علیه کشوهای آمریکایی، اروپایی، شرق دور، روسیه و ... جنگیده است و بیش از ۸ میلیون کشته محصول جنگ‌های آمریکا است.

وی گفت: بیش از ۲۰۰ مداخله در امور کشور ها درحد کودتا و جنگ اقتصادی محصول سیاست ابرقدرتی است که در طول تاریخ حیات سیاسی خود اراده کرده بود با گسترش قدرست نظامی اهداف سیاسی را دنبال کند، ۷۵۰ پایگاه نظامی در جهان تلاش کرده است تا سیطره سیاسی را در جهان ایجاد کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: آمریکا کارخانه تولید دیکتاتورها در همه عالم بوده است، سلاطین حاکم بر بسیاری از کشورهای عربی، فرعون های مصر و ... بسیاری از دیکتاتورها از طریق آمریکا به وجود آمده‌اند. تولید و تکثیر دستگاههای شکنجه و ارسال آن به همه عالم و آموزش شکنجه آزادیخواهان از اقدامات او است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: آمریکا که مجسمه آزادی دارد، بیشترین آمار خفقان و به دار کشیدن آزادیخواهان عالم و تولید دستگاه‌های شکنجه و آموزش فنون شکنجه برای به بند کشیدن آزادیخواهان را هم دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا تنها قدرتی است که دو بار از سلاح هسته‌ای علیه بشریت استفاده کرد و صدها هزار انسان را خاکستر کرد، تصریح کرد: آمریکا کشوری است که در ایران با کودتای 28 مرداد 1332، رژیم شاهنشاهی را مستقر و آزادیخواهی و مشروطه خواهی را از جغرافیای سیاسی ایران حذف کرد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا از ایران بعنوان یکی از ستون‌های سیاست‌های استراتژی آمریکا در منطقه غرب آسیا یاد می‌کرد، گفت: آمریکا هویت فرهنگی ملت ایران را زدود و مجد و عظمت ملت ایران و اسلام را هدف قرار داد تا ثروت‌های مادی و معنوی ملت ایران و امت مسلمان را به یغما ببرد.

به گفته سردار سلامی، در منطق سیاسی آمریکا هرکسی بر جهان اسلام مسلط باشد، می‌تواند بر کل عالم تسلط یابد و اینجا تبدیل به سکوی پرتاب آمریکا به قدرت تراز جهانی شده بود.

سرلشکر سلامی با اشاره به قدرت مردم ایران در زمان انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران این فضای سلطه سیاسی را به هم ریخت، و یک غلبه بی‌نظیر و شگفت‌انگیز بر سیاست آمریکا اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: نظم سیاسی آمریکا که می‌خواست بر نیمی از سیاره زمین حکمرانی کند را به هم ریخت. این آغاز یک جهاد بزرگ از سوی ملت ایران بود تا عظمت از دست رفته خود را بازیابی کند.

سرلشکر سلامی با اشاره به سوابق دشمنی آمریکا با ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آمریکایی‌ها عادت کرده‌اند مدام از ملت ایران شکست بخورند، این البته برای آنها هنوز درس عبرتی نشده است.

وی عنوان کرد: نقطه زوال آمریکا شروع شد و برعکس نشاط سیاسی و شوق انقلابی و رسیدن به درجه بالای قدرت برای نظام ما روز به روز ارتقاء و افزایش یافت.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز دیگر آمریکا را در متن سیاست‌های منطقه را نمی‌بینیم، خاطرنشان کرد: اعتماد وابستگان آمریکا در منطقه به سیاست‌هایش از بین رفته است؛ آمریکایی‌ها دیگر نمی‌توانند از رژیم صهیونیستی حمایت کنند. بین دو شر گرفتارند، بمانند، نمی‌توانند، آسیب می‌بینند، اگر هم بروند شکست می‌خورند. قرار دادن یک کشور در بن‌بست محصول تدبیر رهبران آمریکاست.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از این سخنرانی گفت: تا زمانی که ملت ایران در کنار نائب امام زمان(عج الله) می‌ایستند هیچ آسیبی به این مملکت نخواهد رسید، این گفته امام(ره) است. ما مصمم هستیم از منافع، استقلال، کرامت و عزت ملت ایران تا آخرین قطره خون دفاع کنیم. این لباس، لباس فداکاری و قربانی شدن در راه آرزوهای عظیم این ملت بزرگ است. ما به همه جهان گفته‌ایم که به هیچ کشوری چشم‌داشتی نداریم، حضور ما در همه جا بر اساس درخواست دولت‌ها و اراده ملت‌ها است.

وی ادامه داد: نفوذ ما، فیزیکی نیست، نفوذ معنوی است، ما هرگز به دنبال جنگ نیستیم، اما برای دفاع از منافع خود مصمم هستیم. آن چه که در روز ۱۷ ربیع الاول اتفاق افتاد و دیروز اخبار آن منتشر شد گواه صادقی است بر اینکه فرزندان این ملت در برابر هر قدرتی که بخواهد به منافع آنها آسیبی بزند جوانمردانه مومنانه، شجاعانه با صلابت می ایستند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: دیروز این خبر بزرگ منتشر شد، آمریکایی‌ها در صحنه هایی از تروریست ها دفاع می کنند و در صحنه هایی از سارقان بین المللی نفت. آنها آمده بودند نفت ما را به سرقت ببرند و ما بر اساس سناریوی دقیق تشخیص دادیم که اگر این کشتی را تصرف کنیم، آمریکایی‌ها مداخل خواهند کرد. این پیش‌بینی شده بود، فرزندان ما همه احتمالات را سنجیده بودند، شما گام‌های محکم فرزندانتان را وقتی بر بالگرد سوار می‌شدند، دیدید،آنها تکثیر شده‌های روح حاج قاسم هستند. اینها قاسم بودند با همان عشق و شور و شعور برای دفاع از منافع این ملت به میدان رفتند.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای حمایت از غاصبان نفت به میدان آمدند ولی شما آرامش و وقار و صلابت را دقیقاً از صفحات تلویزیون در قامت و شاکله فرزندانتان دیدید. این مواجهه شکوه ایمان را نشان داد و نماد استواری یک ملت بود، اینها چند سپاهی نبودند، نمادهای درخشش ایمان یک ملت بودند که این چنین برای این ملت افتخار آفریدند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خداوند سکینه ای بر قلب این مجاهدان نازل کرده بود گفت: فرزندان ما در میدان مقابله در اوج آرامش در قلب حادثه حضور یافتند خصلت این بچه ها اینگونه است، هرچه به میدان خطر نزدیک تر می‌شودند، شاداب‌تر،آرام تر و مطمئن تر هستند. ما به همه می‌گوییم در مورد ایران محاسبات خود را اصلاح کنند و قدرت این ملت و عظمت او را به رسمیت بشناسند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی لنگرگاه امنیت این منطقه است به همسایگانمان هم می‌گوییم نیازی نیست برای برقراری امنیت از کسانی کمک بگیرید که در تامین امنیت خود ناتوان هستند، تکیه کردن به تکیه گاه نامطمئن موجب سقوط می شود. هرگز به ستونهای نامطمئن تکیه نکنید. از کنار دیوارهای ترک‌خورده عبور نکنید.

سرلشکر سلامی گفت: امنیت این منطقه برقرار است این را همگان دیدند فرزندان قهرمان ارتش دلاور ما هم این گونه عمل می کند، اخبار آنها را در مقابله با سرقت سارقان دریایی این روزها شنیده‌ایم قلمروهای دوردست دریا تحت اشراف کنترل و مدیریت نیروهای مسلح ما است. در صحنه بمانید، انتهای راه چیزی باقی نمانده است فجر اکبر نزدیک است با هم پیش می‌رویم سربلند باشید.

وی با بیان اینکه این مواجهه شکوه ایمان را نشان داد، افزود: اینها چند سپاهی نبودند، نمادهای درخشش ایمان این ملت بودند که اینچنین برای این ملت افتخار آفریدند. ما به همه می‌گوییم در مورد ایران محاسبات خود را اصلاح کنند.

سرلشکر سلامی در پایان تاکید کرد: امروز قلمروهای دوردست دریا تحت اشراف، کنترل و مدیریت نیروهای مسلح ما است.

انتهای پیام/361

نظر شما
پربیننده ها