نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

ارزش حیات به نپذیرفتن سلطه زورگویان است

«علیمرادی» گفت: همه می‌دانند تسلیم شدن در مقابل آمریکا هیچ خیری ندارد و ارزش حیات به آزادی و استقلال و نپذیرفتن سلطه زورگویان است.
کد خبر: ۴۸۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ - 04November 2021

ارزش حیات به نپذیرفتن سلطه زورگویان است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام «امان الله علیمرادی» نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه سیزدهم آبان مظهر استکبارستیزی ملّت ایران است، اظهار داشت: این روز مصادف است با ستیزه‌گری با رژیم‌های مستکبر، ستیز با فساد، ظلم، شیطنت  است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: استکبار، جامع زشتی‌ها، بدی‌ها، ستم، فساد و افسادها و شیطنت‌ها است و ستیزه‌گری با پدیده استکبار، عین عقلانیّت و تسلیم شدن و زیر بار رفتن، ضدّ عقلانیّت است.

وی عنوان کرد: رژیم استکباری آمریکا، رژیمی جنگ‌افروز، تروریست، تروریست‌پرور، مداخله‌گر، فاسد، مفسد است، انحصارطلب و عهد شکن است.

این ‌مسئول تصریح کرد: در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی، شروع‌کننده ایران نبود؛ استکبار شروع‌کننده بودند. قرآن کریم هم در یک موردی می‌گوید: «وَ هُم بَدَءوکُم اَوَّلَ مَرَّة» اول آنها شروع کردند.

حجت الاسلام علیمرادی افزود: بلافاصله‌ پس از انقلاب به سفارت آمریکا حمله نشد؛ سفارت  در اوّلِ انقلاب دایر بود و آنها علیه انقلاب اقدام کردند و در آمریکا گروه تروریستی راه انداختند، گروه‌های کودتاگر به وجود آوردند و تمهید و برنامه‌ریزی کردند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: در سفارت تمهیدات جاسوسی عظیمی را فراهم کردند، پس آنها شروع کردند و زمانی که شروع کردند، حرکت دانشجویان هم در تسخیر سفارت، حرکت دفاعی، به‌ جا، به‌ موقع و عقلانی بود.

وی ‌خاطر‌نشان کرد: همه می‌دانند تسلیم شدن در مقابل آمریکا هیچ خیری ندارد و ارزش حیات به آزادی و استقلال و نپذیرفتن سلطه زورگویان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار