رئیس کانون اعضای وابسته‌ی ستاد کل نیروهای مسلح:

۱۳ آبان نماد و جلو‌ه‌ای از مبارزه مظلوم با ظالم است

سردار بازنشسته نامور در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان آورده است: ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ نماد و جلو‌ه‌ای از مبارزه مظلوم با ظالم در جهان به دست ایرانیان پایه‌ریزی شد.
کد خبر: ۴۸۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ - 04November 2021

۱۳ آبان نماد و جلو‌ه‌ای از مبارزه مظلوم با ظالم استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرتیپ دوم پاسدار بازنشسته ذبیح الله نامور رئیس کانون اعضای وابسته‌ی ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) با صدور پیامی 13 آبان روز دانش‌آموز را تبیرک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ نماد و جلو ه‌ای از مبارزه مظلوم با ظالم در جهان به دست ایرانیان پایه‌ریزی گردید.

دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) بر اساس شناخت از آمریکای جنایت کار در یک اقدام انقلابی، ملت بزرگ ایران را از یوغ استعمار جهانی به سرکردگی آمریکا خارج نمودند و اسناد جنایت‌های آمریکا و ایادی آنان را فاش ساختند.
پس از سرنگونی رژیم ستم شاهی و پیروزی انقلاب اسلامی، نوبت به آمریکا رسید وهیمنه‌ی پوشالی آنان در جهان شکسته شد.

با نگرش به روشنگری جهانیان این رویارویی‌ها و مقابله با آمریکا تا زمانی که دست از استعمار و چپاول ملت‌ها برندارند ادامه خواهد داشت مگر آن که دست از شرارت بردارندو صرفا به کشور داری خود بپردازند.

ایران اسلامی قدرت‌مند از هرزمانی به راه خویش ادامه می‌دهد و دفاع از جان و مال و ناموس وعزت و شرافت ملت ایران را با هیچ دخالتی معاوضه نمی‌نماید.

نمونه این دفاع غرور آفرین مقابله با دزدی دریایی آمریکایی‌ها در نفتکش ایرانی بود که موجب عقب نشینی و ذلت آنان در جهان گردید.

۱۳ آبان ماه که به روز دانش آموز نیز نام گذاری شده نشان از اهداف صحیح و افق روشن ملت ایران دارد. دانش آموزان در صدر علم آموزی، دانش و بینش و رشد و شکوفایی و شناخت مستمر از ظالمان جهان می‌باشند و بحمدالله جوانان به ویژه دانش آموزان در این عرصه طی مدت ۴۳سال از پیروزی انقلاب اسلامی خوش درخشیده اند.

ملت عزیز ایران و به ویژه خانواده عظیم وابستگان نیرو‌های مسلح همواره به دانشجویان و دانش آموزان کشور افتخار می‌نمایند و یاد و خاطره نقش آفرینان به ویژه شهدا و پیروزمندان این عرصه را گرامی می‌دارند.

رئیس کانون اعضای وابسته‌ی س ک ن م و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص)

سرتیپ دوم پاسدار بازنشسته ذبیح الله نامور

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها