شهردار مشهد در دیدار با خانواده شهیدان «خوش قلب طوسی» تأکید کرد

اهمیت توجه به اثرگذاری خون شهدا در بیداری اسلامی

شهردار مشهد مقدس در دیدار با خانواده شهیدان «خوش قلب طوسی» گفت: بسیار ارزشمند است که همواره به اثرگذاری خون شهدا در بیداری اسلامی توجه داشته باشیم و از آن غافل نشویم.
کد خبر: ۴۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ - 28June 2015

اهمیت توجه به اثرگذاری خون شهدا در بیداری اسلامی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران،  خراسان رضوی، سید صولت مرتضوی در دیدار با خانواده شهیدان خوشقلب طوسی تصریح کرد: شهدا برای دفاع از جمهوری اسلامی در سختترین مقاطع دفاع حضور داشتند و درک این مساله کار بسیار دشواری است که چگونه آنان از تمام آنچه داشتند برای دفاع از میهن هزینه کردند.

وی افزود: به برکت خون شهدا شاهد بیداری اسلامی هستیم و این بسیار ارزشمند است که همواره به اثرگذاری شهدا توجه داشته باشیم و از آن غافل نشویم.

وی با اشاره به ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی 175 شهید غواص عنوان کرد: شهدا برای دفاع از جمهوری اسلامی از جان و مال خود گذشتند و در برابر تجاوز دشمن به خاک کشور ایستادگی کردند.

لازم به ذکر است شهید جواد خوشقلبطوسی در 10 شهریور 65 در منطقه حاج عمران بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و برادرش کریم در 21 دی ماه 1365 در عملیات کربلای پنج و منطقه پاسگاه زید به درجه والای شهادت نائل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار