نماینده ولی فقیه در مازندران:

آمریکا را در هوا، زمین و دریا شکست می‌دهیم

«محمدی لائینی» با بیان اینکه آمریکا در مقابل نیروی دریایی سپاه پاسداران جرات حمله و  عرض اندام را نداشت، گفت: به آمریکا اعلام می‌کنیم در همه جا در هوا و زمین و دریا نیرو‌های شما را شکست می‌دهیم.
کد خبر: ۴۸۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 05November 2021

آمریکا را در هوا، زمین و دریا شکست می‌دهیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با اشاره به سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسینی (س) و شهادت سید حسین امامی و شهادت سردار شهید «حسن تهرانی مقدم» در هفته پیش رو اظهار داشت: امام هشتم در نامه‌ای که به حضرت عبدالعظیم حسینی نوشت پیامش را به شیعیان رساند و یکی از آن‌ها راه ندادن شیطان به زندگی است.

وی با اشاره به روز فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی برای همین موضوع است و فرهنگ عمومی جامعه باید بر اساس الگوی اسلامی ایرانی مهندسی شود تا دشمنان در این فرهنگ، مهندسی غلط نداشته باشند و فرهنگ ما را عوض نکنند.  

محمدی لائینی با بیان اینکه روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه را در پیش داریم، بیان داشت: علم خیلی مهم است، اما صلح و توسعه و عمران و آبادنی مهم‌تر است و علم نباید در خدمت جنگ و دزدی و تخریب باشد و نباید سایبری را بوجود بیاورد که در سامانه هوشمند جایگاه سوخت اختلال ایجاد کند و مردم را دچار مشکل کند و این سواستفاده از علم است.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: هکر‌های وارد و ماهر سریازان امام زمان (عج) این جنگ سایبری صهیونیست‌ها را با جنگ سایبری و دفاع سایبری خیلی مهم‌تری پاسخ دادند و اطلاعات صد‌ها نظامیان اسرائیلی بوسیله لشکر سایبری امام زمان تحت عنوان عصای موسی هک شده است و با این اقدام، جواب سنگین‌تری به آن‌ها دادیم.  

محمدی لائینی با اشاره به روز کیفیت ادامه داد: در علوم پایه از کمیت زیاد صحبت می‌کنیم و کیفیت را باید یاد بگیریم و باید صنایع و تولیدات ما در کیفیت، بهترین کیفیت و علمی‌ترین وجه باشد و انسان‌ها باید در اخلاق و دین و ایمان کیفی‌تر باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به روز مازندران اضافه کرد: اولین حکومت علوی در دیار علویان در ۱۴ آبان ۲۴۳ هجری شمسی مطابق با ۲۵ ماه رمضان ۲۵۰ قمری یعنی ۵ سال قبل از تولد امام زمان تشکیل شده است و امروز نیز دنبال مازندران سالم و پیشرفته هستیم.

محمدی لائینی با اشاره به سالروز انتصاب خود به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بنده به عنوان سرباز رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و خدمتگزار مردم هستم و تقویت برجستگی‌های استان و جریان انقلابی و مازندران سالم و پاک و یکپارچه از جمله ماموریت و راهبرد‌ها است.

وی با اشاره به اربعین ارتحال علامه حسن زاده آملی اظهار داشت: علامه حسن زاده آملی نشان دهنده یکی از برچستگی‌های مازندران و بعدی از ابعاد عظمت استان است که چنین شخصیت و فرزندی را تحویل جهان اسلام داده است که ابوالفضائل و علامه ذوفنون و واصل الی الله بود و قبل از ارتحال به خدا پیوسته بود و برای مازندران و جهان اسلام مصیبت بزرگی است.

امام جمعه ساری به اهمیت فرهنگ اشاره کرد و افزود: امام راحل راه اصلاح هر مملکتی را اصلاح فرهنگ آن مملکت دانست و اصلاح باید از فرهنگ شروع شود چراکه با اصلاح فرهنگ، یک مملکت اصلاح می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند اصلاح فرهنگ عمومی از همه کار‌ها مهمتر است و این کار محور همه کار‌های دیگر است و جریان فرهنگ را باید خیلی جدی بگیریم.

محمدی لائینی به اقدام دلاورمردان نیروی دریایی سپاه و بازگرداندن کشتی نفتکش از چنگ آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: کار آمریکایی‌ها به جایی رسیده است که از نفتکش‌ها می‌دزدد و ضربه محکمی خورده و واقعا برای او مایه بی‌حیثیتی و آبروریزی شده است.

امام جمعه ساری تصریح کرد: کشتی‌ها و ناوشکن‌های جنگی آمریکا در مقابل چند قایق تندروی سپاه پاسداران جرات حمله و  عرض اندام را نداشتند و این لطف و عنایت خداست و به آمریکا اعلام می‌کنیم در همه جا در هوا و زمین و دریا نیرو‌های شما را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار