امام جمعه خرم آباد:

حضور پرشور مردم در اجتماعات 13 آبان تکمیل‌کننده سیلی سپاه به آمریکا بود

حجت‌الاسلام «شاهرخی» با تاکید براینکه منافذ فساد و تبعیض در استان لرستان بسته شود، گفت: حضور پرشور مردم و جوانان در اجتماعات ۱۳ آبان امسال تکمیل‌کننده سیلی نیروهای سپاه پاسداران به آمریکایی‌ها بود.
کد خبر: ۴۸۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ - 05November 2021

حضور پرشور مردم در اجتماعات 13 آبان تکمیل‌کننده سیلی سپاه به آمریکا بود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید‌ احمدرضا شاهرخی» ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که در جامعه مورد توجه و اقبال عمومی هستند باید دقت بیشتری کنند که این  اقبال عمومی سبب نشود خود را بزرگ ببیند، نشانه خودپسندی به این است که اگر از ما ستایشی کردند و احترامی به‌جا آوردند شاد شویم و باورمان شود و این ستایش سبب خودبزرگ بینی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: پنجشنبه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را پشت سرگذاشتیم و ملت ایران در این روز سیلی محکمی به سردمداران دولت چپاولگر آمریکا نواختند.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر نیروی دریایی جان برکف و شجاع سپاه پاسداران پس از مصادره نفت صادراتی ایران و انتقال به یک نفتکش دیگر توسط آمریکا در یک عملیات پیچیده و تحسین برانگیز بر روی عرشه کشتی سرقت شده حاضر و این کشتی را به تصرف خودشان درآورند، بیان کرد: نیروهای آمریکایی تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش سرقت شده توسط ایران را متوقف کنند ولی موفق نشدند. این حرکت سپاه نشان داد قدرت‌هایی همچون آمریکا رو به‌زوال هستند.

شاهرخی بیان کرد: حضور پرشور مردم و جوانان در اجتماعات 13 آبان امسال تکمیل‌کننده سیلی نیروهای سپاه پاسداران به آمریکایی‌ها بود؛ خوشبختانه امروزه جوانان ما راه و شیوه‌هایی که دشمنان  از طریق آن‌ها به ما آسیب می‌زنند، را شناخته‌اند.

وی با بیان اینکه نشست‌های مشورتی با جوانان و نوجوانان راهگشاست گفت: همه دستگاه‌ها و موسسات فرهنگی و اجتماعی باید از برنامه‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی از  ظرفیت جوانان و نوجوانان  فعال در این حوزه‌ها بهره‌مند شوند، در جذب این جوانان بر‌اساس ضوابط، پذیرش مسئولیت‌ها براساس و انتصاب آنها به عنوان مسئول راه را برای جوانان باز کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: رئیس‌جمهور در جلسه اخیر هیئت دولت برای چندمین  بار بر مبارزه با فساد و بسترهای فساد زا تاکید کردند و بر اصلاح ساختارهای فساد آفرین و همچنین قطع دستان پنهان رانت و فساد از سوی وزراء  بسیار تاکید و از مجموعه هیئت دولت با جدیت خواستند که از خانواده بزرگ قوه مجریه از بالا تا ساده‌ترین کارمند مراقبت کنند.

شاهرخی اظهارداشت: در استان نیز باید توجه کنیم که منافذ فساد و تبعیض را ببندیم و در صورت چنین حرکتی با عدالت و اقتدار و همچنین اعمال قانون  بدون تاخیر و با رعایت عدل انصاف با آن برخورد کنیم تا هیچ فردی، اندیشه فساد و تبعیض را به خود راه ندهد. همچنین توسعه متوازن در همه استان‌ها و توجه به استان لرستان به  عنوان استان ویژه که نیازمند تحول همراه با جهش است، در راستای عدالت و توسعه متوازن است. مهار گرانی، تورم، یافتن ساز و کار درستی و ماندگار و جلوگیری از سودجویی‌ها در راستای عدالت و  توسعه متوازن باید مورد توجه همه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط قرار بگیرد.‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار