امام جمعه عسلویه:

لطف خدا و ارواح طیبه شهدا پشتوانه این نظام است

«هاشمی نژاد» گفت: ایران امثال شهید فهمیده‌ها و شهید حججی‌ها دارد و لطف خدا و ارواح طیبه شهدا پشتوانه این نظام است.
کد خبر: ۴۸۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ - 05November 2021

لطف خدا و ارواح طیبه شهدا پشتوانه این نظام استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید علی هاشمی نژاد» امام جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با شرکت کنندگان کنفرانس وحدت اسلامی اظهار داشت:  رهبری فرمودند مسئله وحدت مسئله بسیار مهمی است و وحدت، وحدت گفتاری و شعاری نباشد بلکه وحدت رفتاری باشد.

وی گفت: رضوان خدا بر حضرت امام خمینی (ره) که این هفته وحدت نامگذاری کرد و بارها در این زمینه سخنرانی و سفارش کردند که باید همیشه سخن از وحدت گفت. وحدت یک فریضه قطعی قرآنی است و باید به عنوان وظیفه نگاه کرد.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: متأسفانه فاصله بین جوامع اسلامی زیاد شده و دشمن تلاش می‌کند بین فرق اسلامی، شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند. دشمن دارد به صورت برنامه ریزی شده برای این اختلافات تلاش می‌کند. وحدت خط قرمز ما در شهرستان است و همه باید تلاش کنند و کمک کنند. وحدت خوبی در شهرستان عسلویه داریم و باید مستحکم‌تر شود.

هاشمی نژاد به سفرهای استانی رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور هفته گذشته به مناطق زلزله زده و مناطق کوهستانی و صعب العبور رفت و پای در ددل مردم نشست، پای سخن مردم نشست. کجا دیدیم رئیس جمهور در کوه پیاده روی کند و برود در بین مردم و به حرف‌های آنها گوش بدهد.

وی اضافه کرد: دیروز هم در سمنان در سیاه چادر عشایر حضور پیدا کرد. عشایر اینچنین که رئیس جمهور بیاید در چادر کنارشان بنشیند در خواب هم نمی‌دیدند. مثل آدم معمولی کنار آنها نشست و با آنها گفتگو کرد و به وزیران برای حل مشکل آنان دستور پیگیری داد. یک زمانی هم مسئول داشتیم برای بازدید می‌رفت از ماشین آخرین سیستم پیاده نمی‌شد.

امام جمعه عسلویه با تبریک ۱۳ آبان گفت: روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا روزی به یاد ماندنی است. روزی است که آمریکا تو دهنی خورد. دیروز در سراسر کشور اجتماعات خوب و دشمن شکن داشتیم. در شهرستان عسلویه هم در مصلا اجتماع داشتیم.

هاشمی نژاد تصریح کرد: ما دوباره شاهد شکست مفتضحانه آمریکا در رویارویی با دلاورمردان نیروی دریایی سپاه بودیم. آمده بودند نفت بدزدند، نفت‌کششان را هم از دست دادند. آمریکا بارها از ایران شکست خورده است و بار اول و آخرش نیست. عاقل نیستند و هنوز قدرت نظام اسلامی را نمی‌دانند. ایران امثال شهید «فهمیده‌ها و شهید حججی» ها دارد. جمهوری اسلامی شما را ذلیل می‌کند. لطف خدا و ارواح طیبه شهدا پشتوانه این نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار