دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر «مرصاد» خبر داد؛

ارسال ۶۵ اثر به بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر «مرصاد» از کرمانشاه

«نوروزی» با بیان اینکه ۶۵ اثر از ۱۶ استان کشور در بخش «نمایشنامه‌نویسی» دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر «مرصاد» شرکت دارند، گفت: استان کرمانشاه با ۱۶ اثر از ۱۱ نمایشنامه‌نویس، بیشترین سهم را در ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره دارد.
کد خبر: ۴۸۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 06November 2021

ارسال ۶۵ اثر به بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر مرصاد در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سعید نوروزی» دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر «مرصاد»، در جمع خبرنگاران در خصوص ارسال آثار و داوری این جشنواره اظهار داشت: هنرمندانی از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان و همدان، آثار خود را به این دوره از جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی افزود: پنج نمایشنامه برتر پس از داوری معرفی و از آن‌ها تقدیر خواهد شد؛ البته نمایشنامه‌ها در بخش «نمایشنامه‌خوانی» جشنواره توسط گروه‌های استانی خوانده خواهند شد.

نوروزی گفت: امیدوارم بتوانیم آثار منتخب جشنواره را به چاپ برسانیم تا در دوره‌های بعدی مورد استفاده گروه‌های نمایشی قرار گیرند.

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر «مرصاد» با بیان اینکه ۶۵ اثر از ۱۶ استان کشور در بخش «نمایشنامه‌نویسی» دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر «مرصاد» شرکت دارند، گفت: استان کرمانشاه با ۱۶ اثر از ۱۱ نمایشنامه‌نویس، بیشترین سهم را در ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره دارد.

دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در چهار بخش «صحنه‌ای»، «خیابانی»، «نمایشنامه‌نویسی» و «نمایشنامه‌خوانی» به‌صورت رقابتی در شهرستان «اسلام‌آباد غرب» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان «اسلام‌آباد غرب» به آدرس slgh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها