شرکت نفت یمن:

ائتلاف سعودی همچنان ۳ کشتی حامل سوخت یمن را توقیف کرده است

شرکت نفت یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ائتلاف سعودی همچنان ۳ کشتی حامل سوخت این کشور را توقیف کرده و اجازه ورود آن‌ها به بندر الحدیده را نمی‌دهد.
کد خبر: ۴۸۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ - 06November 2021

ائتلاف سعودی همچنان ۳ کشتی حامل سوخت یمن را توقیف کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، شرکت نفت یمن بیانیه‌ای را در خصوص تداوم توقیف کشتی‌های حامل سوخت این کشور توسط ائتلاف متجاوز سعودی صادر کرد.

در بیانیه شرکت نفت یمن در این زمینه آمده است: ائتلاف متجاوز سعودی همچنان ۳ کشتی حامل سوخت یمن را توقیف کرده است و اجازه نمی‌دهد تا این کشتی‌ها وارد بندر الحدیده شوند.

در ادامه بیانیه شرکت نفت یمن آمده است: توقیف کشتی‌های حامل سوخت یمن در حالی صورت می‌گیرد که نهاد‌های مختلف این کشور برای خدمات رسانی عمومی نیاز مبرم به تأمین سوخت دارند.

شرکت نفت یمن همچنین عنوان کرده است: کشتی‌های توقیف شده یمنی تمامی مجوز‌های لازم برای تردد در آب‌های منطقه‌ای را از سازمان ملل متحد دریافت کرده‌اند. این کشتی‌ها حتی در جیبوتی نیز مورد تفتیش و بازرسی قرار گرفته‌اند.

چندماه پیش نیز، شرکت نفت یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه جنگ اقتصادی علیه این کشور همچنان ۴ کشتی حامل سوخت یمن را توقیف کرده است. این شرکت در بیانیه خود آورده بود: ائتلاف سعودی در توقیف کشتی‌های نفتی حامل بیش از ۶۰ هزار لیتر بنزین و گازوئیل اصرار دارد و بیش از ۸ ماه است که این روند ادامه دارد.

شرکت نفت یمن در ادامه بیانیه خود نیز تأکید کرد: ائتلاف سعودی در راستای گسترش بحران اقتصادی و معیشت یمنی‌ها از طریق تشدید محاصره و ممانعت از رسیدن کشتی‌های حامل سوخت به بندر الحدیده، حرکت می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار