قدردانی سردار «اسلامی» از فرمانده سپاه البرز در پی دستگیری سرشاخه‌های تهدیدکنندگان امنیت جامعه

سردار «اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در پی دستگیری ضربتی سرشاخه‌های اصلی تهدیدکنندگان امنیت جامعه به همت سربازان گمنام امام زمان (عج)، از فرمانده سپاه البرز قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۸۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ - 06November 2021

قدردانی سردار «اسلامی» از فرمانده سپاه البرز در پی دستگیری سرشاخه‌های تهدیدکنندگان امنیت جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس استان البرز در پی هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه البرز و دستگیری ضربتی سرشاخه‌های اصلی تهدیدکنندگان امنیت جامعه که با عنوان جنبش قیام سپید برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی و به آشوب کشیدن کشور و استان داشتند، در پیامی از سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

«نقش تأثیرگذار و بی‌بدیل جان‌برکفان و سربازان گمنام امام زمان (عج) در تأمین امنیت مردم و جامعه انکارناپذیر و تلاش آن‌ها در راستای مقابله با اخلال‌گران نظم و امنیت ستودنی است. این اقدام ضربتی و هوشیارانه سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگ زرین دیگری را بر دفتر قطور افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود.

اینجانب در پی این عملیات هوشمندانه، حرفه‌ای و مقتدرانه نیروهای انقلابی و پاسداران گمنام امام زمان (عج) مراتب قدردانی خود را از فرماندهی محترم سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اعلام می‌دارم و از درگاه خداوند منان، سلامتی، سربلندی و دوام این توفیقات را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای نیروهای مخلص و انقلابی سازمان اطلاعات سپاه مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار