رونمایی از تازه‌های نشر ایثار و شهادت در قم با حضور رییس کمیسیون فرهنگی مجلس

جدیدترین کتب منتشره حوزه ایثار، شهادت و مقاومت در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین «آقاتهرانی» رونمایی شد.
کد خبر: ۴۸۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ - 06November 2021

رونمایی از تازه‌های نشر ایثار و شهادت در قم با حضور رییس کمیسیون فرهنگی مجلسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی آقاتهرانی» رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، از بخش‌های اداری، موزه آرایی، نمازخانه، کتابخانه، محوطه سازی، آمفی تئاتر و مرکز نگهداری اسناد و مدارک بازدید کرد.

وی همچنین از ۱۶ عنوان کتاب جدیدالانتشار معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم که از ابتدای سال جاری تاکنون منتشر شده است، رونمایی و از تابلو‌های نمایشگاه اسنادی شهدای روحانیت نیز بازدید کرد.

در این بازدید، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان توضیحاتی پیرامون اقدامات صورت گرفته در راه اندازی موزه و نیز تعامل و همکاری با مراکز ایثارگران نیرو‌های مسلح، جهاد و قشر‌های مردمی در استان قم در زمینه جمع آوری اسناد و مدارک، ثبت تاریخ شفاهی و چاپ و نشر کتاب ارائه کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم همچنین در حاشیه این بازدید، در جلسه‌ای با رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، آمادگی این اداره کل را به منظور طرح سناریوی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در کمیسیون فوق اعلام کرد.

در بازدید رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از موزه انقلاب و دفاع مقدس قم، حجت الاسلام مرتضی استقامت عضو شورای اسلامی شهر قم نیز حضور داشت و تابلوی تصاویر سرداران شهید روحانی کشور به حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی اهدا شد.

خاطرنشان می‌شود: پیش از این نیز مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم در دیدار با رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، گزارشی از مسائل مبتلابه موزه ارائه کرده بود که نهایتا منجر به حضور وی در کمیسیون فرهنگی مجلس و طرح اهم مسائل مربوطه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها