فرمانده سپاه قم:

صعود به قله‌های سرافرازی نیازمند حرکت جهادی است

سردار «شاهچراغی» گفت: خود را سربازی برای نظام اسلامی می‌دانم و معتقدم برای رسیدن به قله‌های سرافرازی باید به طور جهادی کار کرد.
کد خبر: ۴۸۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ - 07November 2021

صعود به قله‌های سرافرازی نیازمند حرکت جهادی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «سید محمد‌تقی شاهچراغی» فرمانده سپاه استان قم امروز در همایش تجلیل پایوران، سربازان و بسیجیان نمونه لشکر ۱۷ در ماموریت شمال غرب که در سالن آمفی تئاتر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد، اظهار داشت: خون مطهر شهدا امروز برای ما استقلال و سرافرازی آورده است.

وی با اشاره به اوضاع عربستان، عراق، یمن و سوریه عنوان کرد: آمریکا در تمامی این کشور‌ها مرتب ضربه می‌خورد و ذلیل می‌شود؛ امروز مردم کشور یمن به واسطه جریان برگرفته از انقلاب اسلامی و دیدگاه مبتنی بر ایثار و شهادت، تا عمق عربستان را در معرض حملات خود قرار می‌دهند و ان‌شاءالله با پیروزی یمن، نمادی از جریان انقلاب در آن خطه نیز نمایان خواهد شد.

شاهچراغی اضافه کرد: عَلمی که مبارزان فلسطین بلند می‌کنند، همان پرچم انقلاب و برگرفته از نگاه قافله سالار نظام اسلامی است و چه کسی گمان می‌کرد قدرت انقلاب فراتر از منطقه، در سوریه نیز جلوه گری کند.

فرمانده سپاه قم با اشاره به این که امروز قدرت ایران اسلامی درمقابل چشم دشمنان است، افزود: در روز‌های اخیر نیز قدرت رزمندگان اسلام در مقابله با دزدی دریایی آمریکایی‌ها به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه محور همه موفقیت‌ها و پیروزی‌ها نیروی انسانی است، گفت: نمونه نیروی انسانی موفق، رزمندگان لشکر ۱۷ از جمله بسیجیان هستند که از همه گروه‌های مردمی مثل دانش آموزان و مشاغل آزاد و‌... در دفاع از مرز‌های شمال غرب نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه قم خاطرنشان کرد: امروز روحیه انقلابی در لشکر موج می‌زند، تلاش کنید همچون بنیان مرصوص، آمادگی‌ها و فضای همدلی را حفظ کنید و داخل شهر را همه همچون یک جبهه بدانید.

این مسئول با اشاره به تاثیرگذاری فضای مجازی روی فضای حقیقی خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا باور‌ها و اعتقادات دینی و انقلابی جوانان ما تضعیف نشود و همگان رعایت حریم‌ها و رسیدگی به خانواده را جدی بگیرند، زیرا در سایه آرامش خانواده است که انسان‌های صالح تربیت می‌شوند.

شاهچراغی با اشاره به انتصاب خود به سمت استاندار قم تاکید کرد: هیچگاه به دنبال تصاحب چنین پستی نبودم، اما همواره خود را سربازی برای نظام اسلامی می‌دانم و معتقدم برای رسیدن به قله‌های سرافرازی باید به طور جهادی کار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها