مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

احترام به سلیقه مخاطب باید مهمترین راهبرد برنامه‌های حوزه دفاع مقدس باشد

سردار مرادحاجتی گفت: باید از انجام کارهای کلیشه‌ای پرهیز کنیم و با سلیقه مخاطب نسل امروز به حوزه دفاع مقدس بپردازیم.
کد خبر: ۴۸۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶ - 08November 2021

ضرورت اعمال سلیقه مخاطب نسل امروز حوزه دفاع مقدس در اجرای مناسبت هابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم اندیشی و نقطه نظرات راهبردی ویژه برنامه های دفاع مقدس در استان خوزستان امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در ابتدای این جلسه به واکاوی مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خوزستان در هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: باید بعد از اجرای هر برنامه به بررسی نقاط ضعف و قوت آن بپردازیم و موارد گوناگون اجرایی را کارشناسی کنیم که در برنامه ها و مناسبت های آتی قدم های بهتری برداریم.

وی افزود: یکدلی، مخاطب شناسی، نوآوری و خلاقیت مهمترین اصول اجرای برنامه های اجتماع محورند و البته در حوزه دفاع مقدس باید تعهد، تخصص و جهادی عمل کردن نیز به این موارد اضافه شوند تا مخاطب این حوزه نهایت استفاده و بهره برداری معنوی و بصری را از برنامه های ما ببرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: باید از انجام کارهای کلیشه ای پرهیز کنیم و با سلیقه مخاطب نسل امروز به حوزه دفاع مقدس بپردازیم و شما به عنوان میدان داران اجرای برنامه ها باید نهایت تلاش و خلاقیت را در مناسبت ها از خود بروز دهید.

در ادامه جلسه همه معایب و حسنات برنامه های هفته دفاع مقدس بررسی شد و نقطه نظرات مدیران حوزه های مختلف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان احصا و مقرر شد که رویکرد نوینی در اجرای برنامه ها و مناسبت های پیش رو اعمال شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار