از سوی بنیاد شهید؛

مهلت ارسال اثر به جشنواره «سرخ‌نگاران» تمدید شد

مدیرکل انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مهلت ارسال اثر به «دومین جشنواره بین‌المللی سرخ‌نگاران» بنیاد شهید و امور ایثارگران تا پایان آبان سال جاری تمدید شد.
کد خبر: ۴۸۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ - 08November 2021

مهلت ارسال اثر به جشنواره بین‌المللی سرخ نگاران بنیاد شهید تمدید شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «رحیم نریمانی» مدیرکل انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با مهلت ارسال اثر به «دومین جشنواره بین‌المللی سرخ نگاران» بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (یکشنبه) اظهار داشت: مهلت ارسال اثر به «دومین جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت» که با عنوان «سرخ نگاران» و با شعار «فرهنگ ایثار و شهادت محور شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی» از سوی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود، تا پایان آبان ۱۴۰۰ تمدید شد.

مدیرکل انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در دومین جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت، کتاب‌های چاپ نخست منتشر شده در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ در دو گروه «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» در سه بخش «ادبیات و هنر»، «مستندنگاری» و «نقد و پژوهش» مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

وی گفت: تمامی ناشران و نویسندگان تا پایان آبان ۱۴۰۰ فرصت دارند پس از نام‌نویسی الکترونیکی در سایت نوید شاهد، دو نسخه از آثار خود را به دبیرخانه «دومین جشنواره بین‌المللی کتاب ایثار و شهادت» ارسال کنند.

دبیرخانه این جشنواره در تهران، خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار شمالی، شماره پنج، طبقه سوم، اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران واقع است. همچنین امکان مکاتبه با دبیرخانه ازطریق ایمیل جشنواره سرخ‌نگاران به نشانی nashrshahed@gmail.com فراهم است و شماره‌های ۰۲۱۸۸۸۴۲۲۴۷ و ۰۲۱۸۸۳۰۸۰۸۹ آماده پاسخگویی به پرسش‌های بیشتر درباره فراخوان هستند.

دومین جشنواره سرخ نگاران، اهدافی چون «بررسی علمی پژوهشی محتوای کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت»، «حمایت از آثار فاخر و کیفی ناشران و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت»، «انگیزه‌دهی به نویسندگان نوقلم برای تولید محتوا در این حوزه» و «تدوین نقشه راه و سند راهبردی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» را پی می‌گیرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار