فرمانده سپاه عاشورا:

آزادسازی سوسنگرد موضوعی حیاتی بود

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: رزمندگان آذربایجان شرقی از همان آغاز جنگ در جبهه حضور داشتند و نقش‌آفرینی در شکست محاصره سوسنگرد از بزرگترین افتخارات آذربایجان به شمار می‌رود؛ چرا که آزادسازی سوسنگرد موضوعی حیاتی بود.
کد خبر: ۴۸۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ - 08November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا امروز در جلسه هماهنگی «سالروز شکست محاصره سوسنگرد»، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، مقدس‌ترین انقلاب روی زمین در تاریخ بشریت است که باعث عزت و افتخار شد.

وی با اشاره به اطاعت‌پذیری رزمندگان و مردم از ولایت فقیه، گفت: اینکه بعد از فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، رزمندگان اسلام سوسنگرد را آزاد کردند، نمونه‌ی اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه است.

سردار عباسقلی‌زاده بر ضرورت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تأثیرگذار در سطح جامعه تأکید کرد و افزود: ایجاد دیوار نگار شهدا، تشریح عملیات‌ها در قالب روزنامه‌های دیواری مدارس، استفاده از تصاویر شهدا در پارک‌ها، ایجاد نمایشگاهی در شأن شهدای سوسنگرد و ... می‌تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی موثر باشد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به عزت رزمندگان آذربایجان شرقی، تاکید کرد: رزمندگان آذربایجان شرقی از همان آغاز جنگ در جبهه حضور داشتند و نقش آفرینی در شکست محاصره سوسنگرد از بزرگترین افتخارات آذربایجان به شمار می‌رود؛ چرا که آزادسازی سوسنگرد موضوع حیاتی بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شاهد خنثی‌سازی توطئه‌ی دشمنان در تمامی زمینه‌ها و ایجاد جامعه سالم باشیم.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به موفقیت‌ها و افتخارات به عمل آمده در دوران انقلاب، دفاع مقدس، مقاومت و ... خاطرنشان کرد: همگی باید با همکاری تنگاتنگ در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی و انتقال آن به نسل کنونی اقدامات عملی را انجام دهیم؛ چرا که ترویج این فرهنگ غنی، جامعه را از آسیب‌های اجتماعی مصون داشته و باعث شکست و نابودی دشمنان می‌شود.

وی همچنین از برنامه‌‌های پیش بینی شده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد قدردانی و نسبت به اجرای این برنامه‌ها به نحو احسن تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار