آیین معرفی استاندار جدید قم برگزار شد

آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم امروز دوشنبه طی آیینی با حضور وزیر کشور در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ - 08November 2021

آیین معرفی استاندار جدید قم برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین معرفی «سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار جدید و تکریم «بهرام سرمست» استاندار سابق قم امروز طی مراسمی با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

«بیژن سلیمانپور» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم در این آیین، اظهار داشت: حرم مطهر حضرت معصومه، مسجد مقدس جمکران، حوزه‌های علمیه، مراجع تقلید، بستر‌های اقتصادی، گردشگری زیارتی، حضور اتباع خارجی از ۱۲۰ کشور و موقعیت مواصلاتی و ... جایگاه بسیار ممتازی به این استان بخشیده است.

وی اضافه کرد: میزان رشد و توسعه این استان با توجه به جایگاهی که دارد نسبت به وضعیت مطلوب همچنان فاصله زیادی دارد.  دشمنان طی ماه‌های اخیر تلاش بسیاری کردند که دوگانگی‌های دین و سلامت را در این استان با کمک دستگاه‌های رسانه‌ای خود راه اندازی کنند که با رصد و پایش به موقع دستگاه‌های امنیتی اجازه عرض اندام به آن‌ها داده نشد.

سلیمانپور با بیان اینکه طی ۳ سال گذشته شاهد هیچ مشکل یا معضل امنیتی در سطح این استان نبودیم، گفت: در این مدت همچنین تمام سیاست‌های کلان مانند انتخابات، مدیریت کرونا، مباحث اقتصادی و ... به نحو شایسته‌ای انجام گرفته است.  انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸، تشییع باشکوه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کنترل بیماری کرونا و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی در نهایت سلامت برگزار شده است. سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار جدید قم از شخصیت‌های جهادی، شناخته شده و خدوم است که با حضور وی فصل جدیدی از خدمت به مردم رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار