معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری همایش گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در تبریز

«علی‌بیگلو» از برگزاری همایش گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در تالار پتروشیمی تبریز به همراه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای سوسنگرد خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ - 08November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «صمد علی‌بیگلو» معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز در جلسه هماهنگی «سالروز شکست محاصره سوسنگرد»، اظهار داشت: همایش گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در تالار پتروشیمی تبریز به همراه تجلیل از مدافعان سوسنگرد و خانواده‌های معظم شهدای سوسنگرد در 26 آبان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 30 برنامه محوری برای گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد برنامه‌ریزی شده است، افزود: دیدار فرماندهان و جمعی از مدافعان سوسنگرد با نماینده ولی فقیه در استان به همراه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای سوسنگرد و مدافعان، ابلاغ به اعضای شورای اداری استان و فرمانداران شهرستان‌های سطح استان جهت بزرگداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد با استفاده کامل از ظرفیت رسانه‌ای و فضای مجازی و نیز فضاسازی و تبلیغات محیطی به همراه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان آذربایجانی بخشی از برنامه‌های پشی بینی شده است.

علی‌بیگلو ادامه داد: انجام کمک‌های مومنانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز سوسنگرد و ارائه پک فرهنگی در کنار بسته‌های معیشتی در خصوص بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد، برپایی ایستگاه‌های سلامت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوسنگرد نیز توسط سپاه عاشورا اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی، عنوان کرد: آموزش و پرورش استان نیز برنامه‌هایی از قبیل پرداخت به گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد و درج مطالب و تصاویر مربوطه از آن حماسه عظیم، انتشار مسابقه پیامکی ویژه دانش آموزان در شبکه شاد و برگزاری پرسمان دانش آموزی را عهده‌دار شده است.

علی‌بیگلو با اشاره به نقش خطیر صدا و سیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: تهیه و تولید ویژه برنامه سالروز آزادسازی سوسنگرد، پخش مستند، تیزر و موشن گرافیک گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد، ضبط میزگرد و حضور مدافعان آذربایجانی در برنامه‌های زنده صدا و سیما، تولید و پخش ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، هماهنگی جهت پخش نقش رزمندگان آذربایجانی و شهید آیت‌‌الله مدنی در آزادسازی سوسنگرد در بخش خبری از شبکه‌های سراسری سیما، هماهنگی جهت حضور دبیر ستاد گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در گفت‌وگوی خبری شبکه استانی جهت اعلام برنامه‌های این روز حماسی، مصاحبه با جمعی از مسئولان و فرماندهان استانی و‌... توسط صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی اجرا می‌شوند.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی در سطح کلانشهر تبریز توسط شهرداری تبریز انجام می‌شود، متذکر شد: پخش تیزرهای گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد از تلویزیون‌های سطح شهر تبریز، نور‌افشانی و ابلاغ به شهرداران مناطق جهت فضاسازی حوزه استحفاظی و آماده‌سازی و ایجاد دیوارنگار برای عملیات‌های مهم دفاع مقدس و شهدای عزیز و... توسط شهرداری تبریز ار مصوبات ستاد گرامیداشت سالروز شکست محاصره سوسنگرد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها